.

Beantwoord

Waarom betaal ik nog 12 euro voor mijn onbeperkt bellen bundel?


Badge +2
Wat is het verschil tussen onbeperkt bellen voor 9 en voor 12 euro?
En wanneer er geen verschil is, waarom betaal ik dan nog steeds 12 euro?

Groetjes,

Peter
icon

Beste antwoord door Ray 9 March 2018, 08:07

Bekijk originele reactie

13 reacties

Verschil in prijzen hangt af van hoe lang iemand klant is, en of de klant gebruikt maakt van een verlengvoordeel. Je zou op je MijnSimyo, bij de pagina waar je de bundels kan wijzigen, zien of je daar ook in aanmerking voor komt.

Een moderator zal je vraag ook zeker beantwoorden, deze kan ook in jouw klant gegevens kijken.
Badge
De bundel van 12 euro bestaat niet meer maar 'als service' mag ik deze duurdere bundel blijven houden?
Simyo blijft mij verbazen ...
Reputatie 7
Badge +10
Hi Elvira,

Ik kan me erg goed voorstellen dat je hiervan baalt! Ik heb je aansluiting geopend en ik zie dat je al 's verlengd hebt. Dat betekent dat je gewoon de verlengbundels kunt gebruiken! Je betaalt dan nog maar € 9,- per maand. Je kunt dit op elk moment aanpassen, en dan wordt het vanaf de eerste van de volgende maand geregeld. Het is logisch dat je denkt dat het oneerlijk is dat die wijziging niet automatisch ging, maar je bent altijd in controle over je eigen bundels. Ook ben je wel gemaild over de bundelwijzigingen 🙂

Heb je hier voldoende aan?

@ Ray, dank voor je uitleg!

Groetjes,
Jihane
Badge
Het zou fijn zijn als Simyo niet alleen de beste in woord zou zijn maar ook in daad. Over die 3 euro kom ik wel heen. Heb wel eens erger meegemaakt...
Ik ga zelf niets wijzigen maar gewoon eens afwachten wanneer en of Simyo dat zelf doet.

Groetjes,

Elvira
Zou je het fijn vinden @ Elvira als de prijs €3,- omhoog wordt gezet bij dezelfde bundel?
TS in deze is @Peter R. Waarom word deze niet door iemand van Simyo beantwoord? @Jihane antwoord wel @Elvira. Zij hoort uiteraard ook geholpen te worden maar is niet de Topic Starter.

@Elvira je zult eventuele wijzigingen zelf moeten veranderen op je MijnSimyo. Dit mag Simyo niet doen, ook niet als het in jouw voordeel is.

Baas over eigen bundel heet dat.
TS in deze is @Peter R. Waarom word deze niet door iemand van Simyo beantwoord?

@Ray goed opgemerkt !
Badge +2
Peter en Elvira zijn beide abonnee op hetzelfde adres dus dat maakt niet uit ...
Fijn van Simyo dat we het recht hebben om de duurdere bundel te behouden.
We zijn er uiteindelijk gehecht aan geraakt 😉
Simyo kan het niet veranderen en Elvira wil het niet 🤐
Wie weet komt het teveel betaalde nog eens van pas ...
🙃

Groeten,

Elvira/Peter
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Elvira/Peter,

Allereerst sorry dat Jihane niet heeft geantwoord op jouw vraag, Peter!

Ik snap dat jullie gehecht eraan zijn geraakt. En ook dat Elvira haar bundel niet wilt wijzigen, maar wij kunnen inderdaad de bundels niet wijzigen voor de klanten. Bij ons zijn de klanten baas in hun eigen bundel. Dat betekent dat zij op Mijn Simyo elke maand hun bundel kunnen aanpassen. Het wijzigen van de bundel is geheel haar keuze.

Mochten jullie nog vragen hebben, weten jullie ons te vinden!

@Ray, bedankt voor je oplettendheid!

Groetjes,
Ashweeta
Badge +2
Dus als ik het goed begrijp is er geen sprake van een prijswijziging maar zijn het verschillende bundels met verschillende voorwaarden. Anders zou ik voor dezelfde bundel gewoon minder betalen, toch?
Reputatie 7
Badge +9
Ja, technisch gezien wijzigt Simyo geen tarieven van bundels. Ze bieden regelmatig nieuwe bundels aan. De oude bundels kun je blijven gebruiken als je ze al hebt. Je kunt er echter niet meer naar toe veranderen als je naar andere bundels veranderd. (Terug kan dus niet meer!)

Als de gelijksoortige nieuwe bundel duurder wordt, dan hebben de huidige klanten hier geen last van, want die klanten mogen hun goedkopere bundel blijven gebruiken.

Echter als de gelijksoortige nieuwe bundel goedkoper wordt, dan moeten huidige klanten zelf hun bundels naar deze nieuwe bundel veranderen om gebruikt te maken van deze nieuwe bundels.

Het werkt dus bieden kanten op!

Ja, de verlengbundel Simyo onbeperkt voor 12 euro is een andere bundels dan de verlengbundel Simyo onbeperkt voor 9 euro.
Reputatie 7
Badge +6
En jullie waren er zo aan gehecht Plus het feit dat je het niet wilde wijzigen..... gaat het toch knagen, pak een beet vijf minuutjes werk zes euro per maand verdienen😉
Reputatie 6
Badge +5
Hi Peter R.,

Het complete antwoord is al door Groentjuh gegeven. Bundels kunnen door de klanten zelf gewijzigd worden, dit kunnen wij als Simyo niet doen. Dit betekent dat je zelf in de gaten moet houden of bundels bijvoorbeeld goedkoper worden, maar dus ook dat de prijs niet zomaar omhoog gaat. Daarnaast informeren we onze klanten wel proactief bij het goedkoper worden van bundels. Zo hebben we nu bijvoorbeeld een actie voor onze meest gekozen internetbundels lopen. Op Mijn Simyo kan je de aanpassing binnen een paar minuten regelen. Heb je hier verder nog vragen over?

Groentjuh, bedankt voor je uitgebreide uitleg. Ron H, ook jij bedankt voor reactie :)

Groetjes,
Niels

Reageer