.

Beantwoord

Waarom bestaat er geen familieabonnement?


Simyo, Dat moet toch anders kunnen? 3 abonnementen, 3 verschillende tarieven voor hetzelfde abonnement daarom heb ik als derde gezienslid vandaag maar een flink lagere bundel genomen om de kosten te drukken. Ook 3 passwords en inlogcodes en alle kosten afgeschreven van 1 bankrekening (die van de vader!). Dat moet toch anders kunnen worden geregeld als een soort familieabonnement met dezelfde kosten voor 3 dezelfde bundels? Volgens de medewerker die ik vanmiddag heb gesproken aan de telefoon was dat niet mogelijk. Niet erg klantvriendelijk vind ik persoonlijk.
icon

Beste antwoord door Jihane 7 August 2016, 13:22

Bekijk originele reactie

14 reacties

Reputatie 7
Dat is inderdaad nu op dit moment (nog) niet mogelijk. Ik zet hierbij nog tussen de welbekende haakjes, omdat dit niet betekent dat Simyo zulks niet meeneemt.

Ik persoonlijk zie zo'n gezinsabonnement ook wel zitten.
Reputatie 7
Badge +7
Ziggo heeft zoiets. Wel een filnke bundel en dito prijs.
Reputatie 7
Inderdaad Ziggo heeft zoiets. Wil je echter hiervan gebruik kunnen maken dien je wel klant van Ziggo te zijn en dus in het Ziggo verzorgingsgebied woonachtig te zijn.
Reputatie 7
Badge +7
Ik dacht dat het ook kan als je geen klant bent, Dan is het alleen duurder.
Reputatie 7
Oh, dat weet ik dan weer niet.
Kosten bij Ziggo voor een familieabonnement. 45 euro met 2 simkaarten. Elke extra simkaart met een max tot 5, 10 euro extra. Daarvoor krijg je onbeperkt bellen en SMS en 80000mb data gedeeld door het aantal gezinsleden in mijn geval dus 4. Grote probleem voor mij is dat ze vermoedelijk bellen via het Vodafone netwerk dat toch nog een slechter bereik heeft dan KPN. Maar ik zal er toch eens over nadenken. Waar het mij omgaat is dat het lijkt of Simyo niet blij is met mij als klant. We moeten thuis 2 werk telefoons inleveren waardoor we per 1/9 zelf een abonnement moeten gaan afsluiten. Als ik dan tot de ontdekking kom dat ik ineens 6 of 7 euro meer per maand moet betalen voor een soortgelijk abonnement als mijn dochters dan vind ik dat uitermate klantonvriendelijk terwijl ik juist wil overstappen omdat ik de prijs/kwaliteit van de abonnementen van mijn dochters zo goed vindt.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Bugsfunny,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je net niet tevreden bent met de services die geleverd worden 😞 Ik kan me goed voorstellen dat het inderdaad wat omslachtig aanvoelt, omdat drie losse aansluitingen te hebben. Ik zal je idee om een gezinsabonnement tot leven te blazen op onze 'Wall of Change' plaatsen.

Is het een idee om de app te gebruiken? Daar is alles een stuk overzichtelijker, omdat je verschillende accounts eraan kunt linken. Hopelijk maakt dit ded boel iets duidelijker voor je.

@ RicoK en Wimj12: Dank voor de reacties, heren!

Groetjes,
Jihane
Dag Jihane, Dank voor je reactie maar wat bedoel je met de Wall of Change?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Bugsfunny,

Uitstekende vraag! Dat is een bord bij ons, waar je nieuwe ideeën (of feedback) kunt plaatsen. Alles wat hierop staat, wordt consequent besproken. Er wordt dan besloten wat ermee gedaan kan worden. Verandering moet ergens vandaan komen, toch? :)

Groetjes,
Jihane
Ik dacht dat het ook kan als je geen klant bent, Dan is het alleen duurder.

Een abbo aanvragen kan enkel bij minimaal een tv abonnement. Zeg je die op kun je mobiel houden maar dan tegen een meerprijs van 5 euro.
Ik sluit mij aan bij de wens voor een familieabonnement zoals Ziggo dat heeft.
Het is een serieuze overweging om bij aflopen van mijn abo over te stappen naar Ziggo, maar liever blijf ik bij Simyo.

Jeroen
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Jezet,

Goed dat je dat aangeeft! We nemen de wensen van onze klanten natuurlijk uiterst serieus.

Ik kan natuurlijk niets beloven, maar de hoeveelheid aan klanten met een bepaalde wens worden natuurlijk wel doorgespeeld naar de juiste personen.

Groetjes,
Ilias
Ik wil voor mijn vrouw hetzelfde abonnement als ik heb kan dit. Zij kan medio november over. Groet Willy
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Wijo,

Wat leuk dat je vrouw nadenkt over een abonnement bij Simyo :D

De bundels die jij momenteel hebt, zijn speciaal voor trouwe bellers. Je kunt voor deze bundels kiezen wanneer je minimaal negen maanden Sim Only klant bent.

Ons aanbod voor nieuwe klanten vind je op deze pagina. Na negen maanden kan je vrouw uiteraard ook gebruik maken van de extra voordelige bundels.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean

Reageer