.

Beantwoord

Waar zie ik mijn 1000MB cadeau terug?


  • Beginner
  • 0 reacties
Ik zie jullie cadeau, 1000mb data, niet terug in mijn overzicht. Volgens jullie mail zou dat wel zo moeten zijn. Moet ik nog iets activeren?
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 March 2016, 08:03

Bekijk originele reactie

14 reacties

Wanneer je de nieuwste simyo app hebt gedownload dan zou je het simyearday present (simyo verjaarsdag verassing) moeten zien, evenals op mijn simyo.
Internet aan op mijn simyo en je telefoon ook...mobiele netwerken.
Je hoeft dus niets te activeren het is toegevoegd die 1000 MB aan je bundels.

Veel plezier met de verassing van simyo.:)
Beste simyo, iedere simyo klant heeft toch die 1000 Mb gekregen? Mijn vader en ik namelijk wel maar mijn moeder niet.. Terwijl die bijna net zolang klant is... Wat is hier de reden van dat zij het niet heeft?
Als er verschil in dagen / maanden zit zal zij dat op een ander moment krijgen.
Ik vraag me toch iets af Raytje.
Zou er verschil zijn in sim only/- verlengd, sim only maandelijks opzegbaar? Om enkele voorbeelden te geven.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi RDC & Caro88,

Welkom op het Simyo Forum!

Goed dat jullie je vraag hier komen stellen.

@RDC, zoals je ziet heb ik het bericht van Friesian gemarkeerd als antwoord. Dit klopt namelijk helemaal! Via de oude versie van onze app kun je dit cadeautje niet inzien. Als je de nieuwe versie download, kan dit wel. Ook via Mijn Simyo op je laptop of computer kun je de extra MB's inzien.

Heb je hier nog vragen over?

@Caro88, niet iedere klant van Simyo heeft deze gratis 1000MB gekregen. Alleen klanten die hun Simyaardag vieren krijgen dit cadeau. Als jouw moeder haar Simyaardag over 1 maand viert, krijgt ze dan deze gratis MB's. Iedere klant die in zijn/haar 12e, 24e, 36e (enz.) maand zitten, vieren hun Simyaardag en krijgen de maand erop een cadeautje in de vorm van deze MB's. Het kan dus zijn dat jij en jouw vader tegelijk jullie Simyaardag vieren en je moeder een maandje of 2 later. Maakt dit het wat duidelijker?

@Friesian & Raytje, bedankt voor jullie antwoorden. Wat bedoel je precies met jouw vraag over verschillende vormen van abonnementen Friesian?

Groetjes,
Angela
Ik denk dat Friesian doelt op tussentijdse verlengingen. Of dat van invloed is. Ik denk zelf van niet.
Nee..bij de maand opzegbaar ben je minder gebonden aan simyo. Maakt die vorm van minder gebonden maar toch lang klant zijnde verschil?
Reputatie 7
Badge +10
Ah duidelijk 🙂 En een duidelijk antwoord: Nee, we maken hier geen onderscheid in. Zowel klanten met een jaarabonnement als klanten met een maandabonnement vieren hun Simyaardag :)

Groetjes,
Angela
Ik zou ook zo'n simyearday cadeau krijgen maar ik zie ook nog niets. Heb wel de app opnieuw geinstalleerd maar ook dat heeft niet geholpen. Wat moet ik allemaal nog meer doen?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi NolRomer,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat leuk dat ook jij je Simyaardag viert deze maand! Hoera!

Nu wil je natuurlijk wel gebruik kunnen maken van het cadeautje wat je van ons hebt gekregen! Ik heb het nagekeken in het systeem en zie dat jij 2 aansluitingen bij ons hebt en dus 2 verschillende telefoonnummers. Beide zijn aangemeld met hetzelfde mailadres. Het telefoonnummer waarmee jij bent aangemeld op het forum, is 'jarig' in december. Dit is dus niet het telefoonnummer waarmee jij je Simyaardag viert. Om deze reden zie je in Mijn Simyo geen extra MB's staan.

Het andere telefoonnummer wat in jouw huishouden aanwezig is, viert deze maand zijn/haar Simyaardag 🙂 Hierop zijn de gratis 1000MB wel te zien. Kun je dit controleren en mij laten weten of je het hebt kunnen vinden?

Groetjes,
Angela
Badge
Hallo,

ik heb de nieuwe app geïnstalleerd en ik wil ook gebruik maken van de 1000mb. op dit moment heb ik geen internetbundel. moet ik die activeren om gebruik te maken van de mb's?
en wanneer krijg ik de data?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Inge de Jonge,

Goed dat je dit komt vragen!

Ik heb het voor je nagekeken en zie dat het nummer waarmee je bent ingelogd, geen Simyaardag viert deze maand. Dit gebeurt voor dit nummer in augustus. Kan het zijn dat je jouw e-mailadres gekoppeld hebt aan meerdere telefoonnummers? Deze nummers hebben zelf nog een sms'je gehad op het moment dat de gratis MB's ingegaan zijn.

Wil je dat ik dit nog even voor je ga nakijken, stuur mij dan een privébericht met deze telefoonnummers. Je stuurt mij een bericht door op mijn naam te klikken.

Om nog terug te komen op je vraag, de MB's gaan automatisch in voor je op het moment dat jij je Simyaardag met ons viert. Hier hoef je dus niets voor te doen. Heb je niet standaard een internetbundel? Dan zal je de optie 'internet op je mobiel' even moeten activeren via Mijn Simyo om een verbinding te kunnen maken.

Houd je mij even op de hoogte?

Groetjes,
Angela
Badge
dankjewel!

ik weet nu wanneer mijn gratis bundel voor 1 maand ingaat. het klopt inderdaad dat op het e-mail adres meerdere telefoonnummers gekoppeld zijn en die hebben een mail ontvangen. met dit telefoonnummer moet ik dus nog even wachten! bedankt.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Inge de Jonge,

Goed om te zien dat het allemaal duidelijk is geworden 🙂 Nog even geduld en jij kunt ook 1000MB gebruiken in augustus! Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Angela

Reageer