.

Beantwoord

Waar vind ik mijn contractduur?

  • 2 January 2016
  • 4 reacties
  • 234 Bekeken

Hoi,

Ik kan nergens zien tot wanneer mijn contract loopt, waar kan ik dit vinden?
icon

Beste antwoord door Estelle 3 January 2016, 12:49

Bekijk originele reactie

4 reacties

mijne is maandelijks opzegbaar dus dan is de einddatum 31-1-2016 toch? dan kan mijn nieuwe contract 1-2-2016 ingaan?
Reputatie 2
Badge +5
Hoi IngeSal,

Welkom op het Simyo Forum!

Als je een jaarabonnement hebt, kun je de einddatum via Mijn Simyo > Instellingen > Abonnement vinden. Jij hebt nu een maandabonnement. Deze kun je dus maandelijks opzeggen. Bundelwijzigingen kun je zowel bij een jaarabonnement, als bij een maandabonnement maandelijks doorvoeren.

Kun je aangeven wat je bedoelt met een nieuw contract?

Groetjes,
Estelle
Hoi,

Ik bedoel een nieuw contract af wil sluiten bij een andere provider, dat kan dan vanaf 31-01-2016 of moet je rekenen dat je opzegt voor de eerste van de maand?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi IngeSal,

Wat jammer dat je daarover nadenkt 😢 Wanneer je je nummer meeneemt, dan kan je nieuwe provider het abonnement voor je opzeggen. Stel dat je vandaag een abonnement aanvraagt, dan kunnen ze het opzeggen voor 5 februari.

Je kunt ook zelf opzeggen via Mijn Simyo. Dit raden we je af, omdat het makkelijker is dat je nieuwe provider opzegt. Zo ben je er zeker van dat het in elkaar overloopt 😉 Als je zelf opzegt, dan gaat je opzegging in per de eerste van de maand. Voor deze maand kun je dus opzeggen voor 1 februari. Vanaf die datum kan je nieuwe provider het nummer dan overnemen.

Is het duidelijk?

Reageer