.

Beantwoord

vroegtijdig opzeggen

  • 29 May 2021
  • 2 reacties
  • 360 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties

Hallo iedereen

Hopelijk kan iemand mij helpen, ik heb een Simyo Abbo waarvan ik ook tussendoor het internet heb verhoogd

Nu wil ik vroegtijdig opzeggen en ik hoorde iets over vroegtijdig nummeroverdracht 

Zijn daar kosters of boetes aan verbonden ik betaal op dit moment 14€ totaal p.m en ik moet nog 8 maanden en dan kom ik uit op 112€ 

Maar als ik me abbonement weer naar beneden gooi of zelfs het laagst mogelijke, moet ik dan nog steeds 112€ betalen

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Tessanne 30 May 2021, 20:18

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Aan een jaarabonnement vroegtijdig opzeggen zijn inderdaad kosten verbonden. Het kan alleen door de dienst af te kopen.

Moderatoren (= Simyo medewerkers) kunnen een afkoopvoorstel doen, waarin ze precies aangeven hoeveel het kost.

Afkopen wordt volgens dit artikel berekend op basis van de bundels die je gekozen hebt bij je bestelling. Verhogen en verlagen heeft dus geen effect op de afkoopsom.

Reputatie 7
Badge +6

Hi Kdh, 

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Wat jammer dat je wilt overstappen! Je kan zoals Groentjuh aangeeft inderdaad jouw abonnement afkopen. Jouw abonnement duurt nog tot 22 januari 2022, dus het zou betekenen dat je de overige maanden kunt afkopen. 

Mocht je hier interesse in hebben, dan kun je mij een privéberichtje sturen en dan zal ik de afkoopsom voor je opvragen. 

 

Je betaald het bedrag wat in jouw contract staat (de kosten waarvoor je het abonnement hebt aangeschaft). Het is dus niet mogelijk de originele bundels aan te passen en dan deze te gebruiken voor de afkoopsom.

 

Ik hoor graag van je! Thanks Groentjuh! 

 

Groetjes, 

Tessanne

Reageer