.

Beantwoord

Voortzetting jaarcontract


Reputatie 4
Badge +7
Een meervoudig goedemorgen gewenst.

Op 19 augustus a.s. loopt mijn jaarcontract af, ik begrijp dat je dan stilzwijgend overgezet wordt naar het maandcontract. Wordt ook de prijs dan aangepast naar het geldende maandtarief? Of moet je weer opnieuw voor een jaar aangaan? (Dat heb ik nl. niet meegekregen of ik moet wat over het hoofd gezien hebben, of m'n neus zat net voor de tekst).

Groeten Jan
icon

Beste antwoord door Ali 16 July 2015, 12:03

Bekijk originele reactie

15 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Renoster,

Leuk dat je hier je vraag stelt :)

Je abonnement loopt inderdaad over een maand af. Wanneer je het abonnement, zoals het nu is, laat doorlopen na 19 augustus blijf je dezelfde abonnementskosten betalen. De prijs wordt dus niet aangepast aan de maandprijzen. Je kan ook overwegen om je abonnement weer vast te leggen voor een jaar. Dit is geen verplichting :)

In beide gevallen blijft het maandelijks verhogen of verlagen van je bundel gewoon mogelijk.

Weet je al wat je gaat doen met het abonnement ?
Reputatie 4
Badge +7
Dankjewel Ali voor de reactie.
OK ik laat dan m'n abo gewoon per maand doorlopen.

Gr. Jan
Reputatie 5
Badge +11
Verstandige keuze, Renoster 😃
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Renoster,

Graag gedaan. Ik ben wel vergeten te zeggen dat je in aanmerking komt voor een maand gratis abonnementskosten als je weer met een jaar verlengt.

Misschien dat dit nog je keuze beïnvloedt ? 😃
Reputatie 4
Badge +7
Dat is blijkbaar de gewoonte bij KPN en al zijn dochters, m'n internetprovider net zo. Bij verlenging jaarcontract Internet/telefoon/tv krijg je een paar maand gratis internet. Maar voor de mobiel vindt ik het wel goed zo om per maand door te gaan, zo'n heel erg verschrikkelijke "zuunige" Hollander ben ik nou ook weer niet.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Renoster,

Ah, gelukkig 🙂 Mocht je tóch van gedachten veranderen dan kan je later alsnog via Mijn Simyo de verlenging aanvragen 🙂
Sorry Renostar dat ik jouw Topic gebruik.. (niet op me zitten aub 😃 😃 )

Geldt voor mij hetzelfde als voor Renostar? Of zit er nog een extratje aan vast? :$;)
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Raytje,

Als jij je contract ook met een jaar verlengt, bied ik je dezelfde actie aan 😉. Laat het maar weten!

Groetjes, Tiury
Zou ook een leuk extraatjuh zijn, nietwaar Raytje & Renoster, zo'n onovertroffen heerlijk simyo-taartjuh.🆒:)
Poging 3 maar nu met een andere browser..

@Tiury, is prima.. Kan ik weer 13 euro in de bespaarpot doen...

Een taartje is ook lekker (immers jullie hebben 5 op een rij 😃 ) Taartje is ook erg lekker Friesian (het schaep :? )
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Raytje,

Bedankt voor je vastberadenheid 😉. Laat je het weten als je het abonnement met een jaar hebt verlengd? Dan voeg ik de korting toe 🙂.

Groetjes, Tiury

PS: Taart heb je toch al gehad, Raytje? 😉
@Tiury,

Ik stuur je even een prive bericht.
Reputatie 6
Badge +10
Bedankt daarvoor 🙂. Ik heb 'm beantwoord!
En ik ook weer 😃
Taartje is ook erg lekker Friesian (het schaep :? )
Friesian in andere tijden.:)
:)
Jaarcontract - naar schaep - ut zijn woelige tijden in dit topic.🆒:)

Reageer