.

Beantwoord

Voornaam veranderen van abonnement, kan dit?

  • 12 October 2015
  • 3 reacties
  • 139 Bekeken

Graag wil ik dat mijn voornaam voortaan wordt vermeldt bij m'n abonnement namelijk René !
Omdat het abonnement is aangevraagd,met de naam die op m'n identiteitskaart staat,mijn geboortenaam.
icon

Beste antwoord door Angela 13 October 2015, 12:41

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi René van den Elshout,

Welkom op het Simyo Forum.

Oei, dat is een lastige! Ik kan er lang omheen draaien, maar hierdoor wordt het antwoord niet anders. Helaas moet ik je teleurstellen.

Wij kunnen niet zomaar een voornaam of in jouw geval roepnaam aanpassen in het systeem. Jouw geboortenaam wordt hier standaard voor gebruikt. Ik snap dat het lastig is! De optie 'roepnaam' bestaat simpelweg niet in ons systeem.

Voor de zekerheid heb ik navraag voor je gedaan bij de afdeling die hierover gaat. Zij nemen de feedback wel mee maar kunnen het nu niet voor je in orde maken. Wie weet krijgen we deze optie dankzij jouw feedback in de toekomst wel. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Ik heb dit topic verplaatst naar 'Abonnementen'. Hier komt jouw vraag wat beter tot zijn recht.

Groetjes,
Angela
Bedankt Angela voor jouw reactie!...ik hoop dat het ooit nog gaat lukken.
Reputatie 7
Badge +10
Graag gedaan RenĂ©! Fingers crossed 😉 Wie weet kunnen we in de toekomst inderdaad wat voor je doen hierin.

Groetjes,
Angela

Reageer