.

Beantwoord

Voicemail sms berichtje komt heel laat binnen. Wat nu?

  • 13 May 2016
  • 5 reacties
  • 1701 Bekeken

Badge
Ik krijg pas heel laat een melding/sms dat ik een voicemail heb. Kan hier iets aan gedaan worden? Moet ik iets in mijn instellingen veranderen? Dit probleem is heel vervelend want ik gebruik mijn telefoon ook zakelijk waardoor ik soms pas heel laat reageer. Soms zie ik ook niet als iemand mij gebeld heeft, geen gemiste oproep. .

Hoop dat jullie het op kunnen lossen., alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Angela 16 May 2016, 14:15

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marije83,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend dat de voicemail notificatie zo laat binnenkomt. Ik kan me voorstellen dat dit in jouw geval erg vervelend is vanwege het zakelijke aspect.

Je kunt vanuit de instellingen van je voicemail, aangeven of je berichten wilt ontvangen bij gemiste oproepen en ingesproken voicemailberichten. Als je belt naar 1233, kies je voor optie 2. Optie 3 geeft je de mogelijkheid om notificaties aan en uit te zetten. Misschien is het goed om deze eens uit en daarna weer aan te zetten. Onder optie 4 vindt je meer instellingen. Wellicht kun je daar ook nog wat in aanpassen.

Laat je het weten of dit geholpen heeft?

Groetjes,
Angela
Badge
Hoi Angela,

Ik heb je tips uitgevoerd. De tijd zal leren of het probleem is verholpen en anders zal ik het zeker weer even laten weten. Voor nu alvast bedankt.

Groetjes Marije
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marije,

Goed dat je dit allemaal hebt gedaan 🙂 Mocht het niet helpen, laat het dan inderdaad even weten. We gaan dan nog wat meer onderzoek doen.

Groetjes,
Angela
Badge
Ik zie overigens soms ook niet als iemand mij gebeld heeft. Ik ben vanochtend gebeld door een vriend (geen onbekend nummer dus) maar zie geen gemiste oproep in mijn telefoon (IPhone). Het is dat hij nu een voicemail achter heeft gelaten en ik dus een melding heb gekregen en zo zie dat hij gebeld heeft.

Voor wat betreft berichtgeving van de voicemails lijkt het te werken...ik krijg immers een melding maar de tijd zal het leren of het ook constant is...zou fijn zijn 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marije83,

Fijn om te zien dat de voicemail meldingen nu in ieder geval goed gaan. Je kunt in hetzelfde menu ook een melding instellen voor gemiste oproepen als ik me niet vergis. Dit werkt ook via deze instellingen.

Op het moment dat jouw telefoon uitstaat, in vliegtuigstand of op 'niet storen' staat, krijg je geen meldingen van een gemiste oproep en alleen een bericht dat je een voicemailbericht hebt als deze is ingesproken. Kan het zijn dat je dit af en toe instelt op je telefoon?

Groetjes,
Angela

Reageer