.

Beantwoord

Kan ik via een derde partij overstappen van Prepaid naar Sim Only?

  • 27 March 2017
  • 2 reacties
  • 102 Bekeken

Goedemiddag,

Ik wil van prepaid naar sim-only met nummerbehoud binnen Simyo overstappen via een derde partij inclusief telefoon.

Nu vroeg ik mij af wat er met mijn beltegoed gebeurd en of er dan ook aansluitkosten zijn?
icon

Beste antwoord door Jihane 28 March 2017, 11:15

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Ken,

het beltegoed gaat dan weg aangezien het een nieuwe aansluiting is via derden en je aansluitkosten zijn denk ik 15 euro aangezien je een abonnement hebt zie https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/waarom-moet-ik-aansluitkosten-betalen-260.

Groet Paul.
Reputatie 7
Badge +10
Hi KenS,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je lekker bij Simyo blijft 😃 Gezellig! Ik snap dat je dit via een derde partij regelt als je er graag een toestel bij wilt hebben. Je beltegoed neem je gewoon mee! Dat betekent dat je facturen daarmee verrekend worden. Kijk, de meeste mensen stappen over van Prepaid naar Sim Only door via Mijn Simyo te surfen naar Instellingen > Beltegoed & tarieven > Overstappen naar Sim Only. Hierdoor gaat alles automatisch en wordt het beltegoed verrekend met de eerste facturen tot het beltegoed op is.

Jij doet dit allemaal via een andere weg. Dat kan ook! En dat moet zeker niet afgestraft worden 😉 Je betaalt dus ook geen aansluitkosten dan, want dat hoeft ook niet als je via de reguliere manier overstapt. Hoe gaan wij dit precies regelen? Simpel 🙂 Ik wil jou vragen of je mij een privéberichtje wilt sturen zodra je je Sim Only simkaart binnen hebt én geactiveerd hebt. Dan ga ik alle verrekeningen voor je doorvoeren. Jij hoeft dan niks meer te doen.

Laat je het me weten zodra dit het geval is? :D

EDIT 31 oktober 2017: Sinds kort is de regeling anders geworden. Het is nu niet meer mogelijk om alles hetzelfde te houden als je via een derde partij een Simyo abonnement aanschaft. Heb je hier vragen over? Schroom dan niet om een topic aan te maken of om mij een privébericht te sturen.

Groetjes,
Jihane

Reageer