.

Beantwoord

Vervalt mijn voordeel met KPN Compleet als mijn zoon Simyo Compleet kiest?

  • 22 September 2018
  • 2 reacties
  • 380 Bekeken

Badge
Heb zelf kpn internet en tv thuis en mobiel dus heb ik dubbele data en de voordelen.
maar mijn zoon heeft nu prepaid simyo en wil graag naar sim only en nu zie ik dat je ook bij Simyo voordelen krijgt als je knp televisie en internet thuis hebt. Is het zo dat hij dan hier ook voor in aanmerking komt of niet? En is het niet zonals hij de voordeel krijgt dat mijn voordeel bij kpn verdwijnt
weet iemand hier antwoord op
mvg Nicole
icon

Beste antwoord door Thomas 24 September 2018, 11:54

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hoi Milan040,

Welkom op het Simyo Forum! :)

Leuk dat je voor je zoon aan het kijken bent hoe Simyo Compleet in elkaar steekt.

Zo te zien heeft Ron H je al in de goede richting gestuurd, dat is mooi! Zoals je ziet kun je met Sim only inderdaad in aanmerking komen voor Simyo Compleet als je een vaste internetaansluiting van KPN hebt én je bij KPN en bij ons exact dezelfde adresgegevens hebt staan. Er zit een maximum van 10 aan het aantal Simyo abonnementen waarmee je Simyo Compleet kunt activeren op je adres. Deze actie heeft verder geen invloed op jouw voordeel in de vorm van KPN Compleet.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Thanks voor het verwijzen en meedenken Ron H! :)

Groetjes,
Thomas
Reputatie 7
Badge +6
Jawel hoor...
Hierbij je antwoord lees dit topic maar eens door😉
https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-mijn-simyo-app-63/waarom-kan-ik-maar-voor-een-nummer-simyo-compleet-afsluiten-40849

Reageer