.

Beantwoord

Verlenging abonnement lukt niet, waarom ?

  • 25 May 2015
  • 4 reacties
  • 399 Bekeken

Beste,

Ik wil graag mijn simyo abonnement verlengen. Ik heb de link https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-mijn-abonnement-verlengen-295 gevonden over verlengen maar als ik inlog op mijn simyo kan ik niet aangeven dat ik mijn abonnement wil verlengen.
Ik heb nu het abonnement "nog een jaar tm 13/06/2015" wat dus over 2.5 week afloopt.
Hopelijk kunnen jullie me hiermee helpen.

Groeten,

Richard
icon

Beste antwoord door Charlene 29 May 2015, 18:12

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Richard94,

Goed dat je hier je vraag stelt, welkom op het forum.

Leuk dat je nog een jaar bij Simyo wilt blijven 🙂 maar jammer dat Mijn Simyo niet wil meewerken :(

Je kan je abonnement verlengen vanaf twee maanden voor het einde van je contract. Het zou dus geen probleem moeten geven. Ik heb gekeken of het te maken kon hebben met een eventueel bundelwijzing dat je had aangevraagd, maar dat is niet het geval.

Kan je aangeven waar het precies fout gaat? Lukt het je bijvoorbeeld wel om een belbundel en een internetbundel te selecteren?
Beste Ali,

Het selecteren van een andere belbundel en internetbundel kan gewoon.
Misschien komt het omdat ik vorig jaar een jaar heb verlengd voor 13euro met 100 belminuten en 1000mb data. Dat kost nu 14euro zag ik.
Ik lees wel in andere forums dat het automatisch over kan gaan naar een abonnement wat per maand opzegbaar is?
Verder heb ik geen idee wat er fout gaat omdat er in de link die ik meestuurde staat dat er een knop zou moeten zijn om te verlengen maar die is er niet.
Bijgevoegd de afbeeldingen hoe mijn simyo pagina eruit ziet.

Groeten Richard
Badge +8
Hoi Richard94,

Laat ik voorop stellen, dat het eigenlijk voor jou geen zin heeft om te verlengen nu. Je abonnement stopt niet zomaar op de dertiende, maar verandert inderdaad in een maandelijks opzegbare aansluiting. Je houdt gewoon de tarieven die je nu hebt.
Vind je het toch prettig om je abonnement weer een jaar vast te zetten, dan denk ik dat je de rechterbutton moet hebben. Dat is dan niet zo goed geformuleerd, dus ik zie al meteen een verbeterpunt.
We hebben gewoon nog niet zoveel mensen die aan hun tweede verlenging toe zijn 🙂 Jaarcontracten bieden we pas een tijdje aan.

Als ik jou was, zou ik dus lekker niks wijzigen 😉

Heb ik je vraag zo beantwoord?

Groetjes,
Charlene
Hoi Charlene,

Bedankt voor het antwoord. Het ging mij er meer om dat het zou stoppen op de 13e inderdaad of dat ik ineens een hoge rekening zou krijgen.
Dan pas ik gewoon niets aan :D

Groeten,
Richard

Reageer