.

Beantwoord

Verlenging abonnement

  • 5 April 2012
  • 12 reacties
  • 2490 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Hoi,


Momenteel heb ik voor 6,99 het geregeld abonnement. Dit loop op 1-5 af. Nu krijg ik een mail dat Simyo dezelfde korting kan blijven aanbieden. Het is me niet duidelijk of ik zelf iets moet verlengen of dat dit automatisch gaat - waarbij ik weer voor hetzelfde actietarief bel/sms. En is dit dan weer voor 12 maanden?
Graag reactie.
icon

Beste antwoord door Alex 6 April 2012, 09:50

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum RobV,

Je hoeft hier niets voor te doen. De actie is verlengd met nog eens 12 maanden.

Groetjes,

Alex
Eind van deze maand heb ik ook de eerste 12 maanden erop zitten van mijn geregeld abonnement, en internet bundel 1000 MB.
Daarmee zou dus ook de korting op beide komen te vervallen.
Nu lees ik hier dat RobV een email heeft gekregen dat zijn korting op zijn geregeld abonnement met 12 maanden wordt verlengt.
Helaas heb ik "nog" geen email mogen ontvangen, met deze goede boodschap.
Kan ik ook gebruik maken van de verlenging van deze actie, of zijn er voorwaarden waar aan voldaan moeten worden ?
En wordt de korting op de internet bundel dan ook verlengt ?

Groet,
Alex.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Alex de Bruin,

Ook jij hebt recht op de korting. Je ontvangt binnenkort een email met daarin een aanbod. De korting op de internet bundel wordt niet voortgezet. Je ontvangt wel de korting op de belbundel.

Groetjes,

Alex
Hoihoi,

Deze maand is de 12de maand van de actie van 6,99 ipv 9,99 met 50 extra sms/minuten. Ik zie dat de huidige actie (dezelfde als die ik heb) op 8 juli verloopt. Nu vraag ik mij af, krijg ik ook zo een bericht als de andere met de optie op de actie te verlengen of ga ik automatisch naar 9,99 en 250 sms/minuten? Of is het handiger om mijn abonnement aan te passen (de optie die elke maand Ă©Ă©n keer kan) naar hetzelfde als ik nu heb, omdat dat dan weer een jaar (of is het 6 maanden?) geldt. Of heeft het abonnement aanpassen geen zin, omdat de actie dan toch na 12 maanden verloopt?

Hopelijk weet iemand hier meer van.

groeten, 
Maarten
Reputatie 2
Badge +4
Beste Maarten,

Wij hebben je hierover een prive bericht gestuurd.

Groetjes,

Manisha
Hallo

Nu krijg ik een mail binnen van simyo dat ik mijn belbundel en mijn internet weer kan verlengen tegen dezelfde actieprijzen als ik het tenminste goed heb begrepen, maar hoe ga ik dat doen inloggen en dezelfde bundels activeren dat wil niet lukken.

Mvg. Bettie
hallo ik heb een mail gehad van: Goed nieuws: Simyo verlengt je actieprijzen!
maar ik betaal al een paar maanden meer dan de actieprijzen.
wat moet ik doen?
op nieuw mijn abonnement, belbundel en mijn internet weer  verlengen tegen dezelfde actieprijzen?

graag reactie
m.v.g Samantha 
Badge +6
hallo ik heb een mail gehad van: Goed nieuws: Simyo verlengt je actieprijzen!
maar ik betaal al een paar maanden meer dan de actieprijzen.
wat moet ik doen?
op nieuw mijn abonnement, belbundel en mijn internet weer  verlengen tegen dezelfde actieprijzen?

graag reactie
m.v.g Samantha 


Beste Samantha,

Welkom op het forum!
De korting op je belbundel is met 1 jaar verlengd. De korting op de internetbundel is niet verlengd.
Wanneer je je huidige internetbundel wijzigt naar Ă©Ă©n van de huidige internetbundels dan zal je voor 6 maanden korting gaan ontvangen op de internetbundel.
hallo,ook ik heb een mail gekregen over de verlenging van mijn bel bundel geregeld,dus als ik het goed begrijp hoef ik niks te doen wordt het automatisch verlengd. alleen mijn internet niet?of heb ik het verkeerd gelezen.

groetjes jacq
Badge +2
hallo,ook ik heb een mail gekregen over de verlenging van mijn bel bundel geregeld,dus als ik het goed begrijp hoef ik niks te doen wordt het automatisch verlengd. alleen mijn internet niet?of heb ik het verkeerd gelezen.

groetjes jacq


Hey Jacqueline,

Ook bij jou is het zo dat de korting op je belbundel is verlengd. De korting op de internetbundel wordt niet automatisch verlengd. Wanneer je je huidige internetbundel wijzigt naar Ă©Ă©n van de huidige internetbundels dan zal je voor 6 maanden korting gaan ontvangen op de internetbundel.

Groetjes,

Arie
krijg ik automatisch bericht om mijn abonnement te verlengen met dezelfde condities?en voor hoelang?
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum 4ot99kdv,

De korting op jouw aansluiting is met 12 maanden verlengd. Jouw korting is nu geldig tot 01-11-2013.

Reageer