.

Beantwoord

Verlengen van abonnement, gaat dit automatisch en wanneer moet ik dan opzeggen?

  • 25 May 2016
  • 8 reacties
  • 326 Bekeken

Mijn abbonoment loopt af in augustus nu vroeg ik mij af of deze automatisch wordt verlengd of hoe ik eventueel dit abbonoment kan opzeggen en voor wanneer dat moet?
icon

Beste antwoord door franswon 25 May 2016, 18:09

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo pauljeroenraaijen,

Welkom op het Simyo Forum.

Als je geen actie onderneemt wordt je abonnement stilzwijgend voortgezet, je kunt daarna per maand opzeggen.
Via Mijn Simyo kan je jouw abonnement opzeggen https://mijn.simyo.nl/instellingen#tab_abonnement
Je kunt twee maanden voor het einde van je contract het abonnement opzeggen per einde van je abonnement.

Bij het overstappen naar een andere provider met nummerbehoud hoef je niet op te zeggen, dat wordt dan door de nieuwe provider geregeld.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi pauljeroenraaijen,

Zo te zien heeft franswon je al een heel compleet antwoord gegeven! Is de informatie zo duidelijk en weet je wat je te doen staat 🙂?

Groetjes, Tiury

Dankjewel franswon!

Mijn huidige contract loopt eind september af.

Zoals ik begrijp wordt mijn contract dan maandelijks opzegbaar.

Blijven dan de huidige prijzen en data en belbundel behouden?

En worden dan de nieuwe tarieven pas van toepassing bij een wijziging door mijzelf?

Wat is dan het voordeel om weer een jaarcontract aan te gaan of gelden dan voordelen ?

Reputatie 7

@Louis Renault Ja, na afloop van je jaarcontract wordt je abonnement maandelijks stilzwijgend verlengd tegen dezelfde condities als waarvoor je je jaarcontract was aangegaan.

Het kan lucratief zijn om t.z.t. een nieuw jaarcontract aan te gaan, zodra Simyo een nieuwe actie heeft. 

Advies: houdt de website in de gaten en verleng t.z.t. weer met eenjaar bij een mooie actiebundel.

Hallo Rico

Ik heb tijdens de looptijd wel eens mijn bundels gewijzigd en de laatste keer gebruik gemaakt van een aanbieding die nu niet meer loopt maar al wel een aantal keren is blijven staan. Blijft deze aanbieding dan staan of komt dan de oorspronkelijke prijs en databundel weer daarvoor in de plaats. 
Groeten Louis. 

Reputatie 7

@Louis Renault Zoals ik aangaf, je nu maandelijkse abonnement loopt door onder dezelfde voorwaarde. Je betaalt niets meer/minder en je behoudt hetzelfde.

Rico bedankt voor je uitleg. Dit is duidelijk. Jammer dat je dit niet op de simyo site kunt vinden. Ben trouwens heel erg tevreden over simyo vooral over de app. De beste en duidelijkste die ik tot nu toe heb gezien. Heb trouwens al veel vrienden overgezet naar simyo. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Louis,

 

Ik zie dat je al helemaal verder bent geholpen door RicoK, mocht je verder nog vragen hebben dan helpen we je graag verder. Heel leuk om te lezen dat je verder zo tevreden bent en meerdere vrienden naar Simyo hebt gebracht!

 

Thanks RicoK voor je snelle en uitgebreide hulp! :)

 

Groetjes,

Daisy

Reageer