.

Beantwoord

Verlengen, maar naar maandelijks opzegbaar?

  • 15 February 2014
  • 4 reacties
  • 610 Bekeken

Badge
Hoi, mijn abonnement is bijna verlopen. Nu kan ik verlengen, maar alleen voor nog een jaar. Kan ik dit ook verlengen naar een maandelijks opzegbaar abonnement?

Alvast bedankt, 
Groetjes Tessa
icon

Beste antwoord door Charlene 17 February 2014, 13:57

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als je een jaarabonnement na het eerste jaar verlengt dan blijft het maandelijks verschuldigde tarief hetzelfde maar kan je wel elke maand opzeggen.
Badge +8
Hoi, mijn abonnement is bijna verlopen. Nu kan ik verlengen, maar alleen voor nog een jaar. Kan ik dit ook verlengen naar een maandelijks opzegbaar abonnement?

Alvast bedankt, 
Groetjes Tessa


Hoi tessx03,


Als je nog een jaar verlengd, kun je NIET maandelijks opzeggen, maar pas over een jaar weer.
Als je niks doet, dus NIET verlengd, verandert je jaarabo in een maandelijks opzegbaar abonnement met dezelfde tarieven. Tot je je bundels wijzigt natuurlijk. :)

Scotsman, was je het woordje niet vergeten? ;)

Groetjes,
Charlene
Reputatie 7
Badge +9

Scotsman, was je het woordje niet vergeten? ;)


Ik geloof van niet, maar ik bedoelde wel te zeggen wat jij hebt gezegd. Als je begrijpt wat ik bedoel. [1]
Het aanbieden van de verlengmogelijkheid na afloop van jaar 1 is een beetje raar want door gewoon alles op zijn beloop te laten (niet expliciet verlengen dus) ben je beter af, want terwijl je blijft doorgaan met het betalen van hetzelfde gereduceerde maandelijkse tarief kan je wel elke maand je biezen pakken zonder Simyo alimentatie te hoeven betalen. Er is dus helemaal geen incentive om te verlengen, toch?

Voetnoot [1]
Helaas heeft de hond mijn exemplaar van het Simyo Handboek opgegeten, kunnen jullie mij een nieuw exemplaar sturen?
Badge +8
Ik geloof van niet, maar ik bedoelde wel te zeggen wat jij hebt gezegd. Als je begrijpt wat ik bedoel. [1]
Het aanbieden van de verlengmogelijkheid na afloop van jaar 1 is een beetje raar want door gewoon alles op zijn beloop te laten (niet expliciet verlengen dus) ben je beter af, want terwijl je blijft doorgaan met het betalen van hetzelfde gereduceerde maandelijkse tarief kan je wel elke maand je biezen pakken zonder Simyo alimentatie te hoeven betalen. Er is dus helemaal geen incentive om te verlengen, toch?

Voetnoot [1]
Helaas heeft de hond mijn exemplaar van het Simyo Handboek opgegeten, kunnen jullie mij een nieuw exemplaar sturen?


Hoi Scotsman,

Nog een jaar verlengen levert je op de meeste bundels (niet allemaal) nog een euro korting op. Dat is dus de incentive om dit te doen. Maar de prijzen zijn al zo laag inderdaad.. :)

Groetjes, Charlene

Reageer