.

Beantwoord

verlengen abonnement

  • 2 November 2013
  • 3 reacties
  • 8151 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Beste,

Mijn  simyo abonnement is gisteren afgelopen. Wordt het abonnement automatisch verlengd? want ik kan op de mijn-simyo geen veranderingen/verlenging van het abonnement kiezen.
icon

Beste antwoord door Kim 4 November 2013, 14:54

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je hebt het over een jaarabonnement? Dit wordt niet automatisch verlengd met weer een jaar. Het gaat dan weer automatisch over in een maandabonnement. Zoals de naam al zegt, is dat maandelijks opzegbaar.
Als het goed is, heb je een tijdje voor het aflopen van je jaarabonnement een aanbod gehad om met weer een jaar te verlengen, met korting.
Oké, maar ik wil graag een jaar verlengen, maar kan dat niet op mijn simyo. Hoe nu verder.
Badge +6
Beste,

Mijn  simyo abonnement is gisteren afgelopen. Wordt het abonnement automatisch verlengd? want ik kan op de mijn-simyo geen veranderingen/verlenging van het abonnement kiezen.


Oké, maar ik wil graag een jaar verlengen, maar kan dat niet op mijn simyo. Hoe nu verder.

Hoi DJS,

Welkom op het forum! :)

Je abonnement is inderdaad automatisch omgezet naar een maandelijks opzegbaar abonnement met de voordelige tarieven die je al had, dus daar hoef je verder niets aan te veranderen.

Voordeel is dat het nu maandelijks opzegbaar is, ook al hoop ik natuurlijk dat je ons nog lang niet gaat verlaten! ;)

@ de leon bedankt voor het meedenken! 🙂

Reageer