.

Vraag

Verlagen belbundel geeft verhoging internetbundel

  • 12 March 2012
  • 3 reacties
  • 1137 Bekeken

Badge
Hallo,
Ik wil vanaf 1 april 2012 mijn belbundel verlagen van Simyo geregeld naar Simyo Weinig en mijn internetbundel verlagen van 1000MB naar 200MB. Dit heb ik op de site aangepast door eerst de internetbundel te verlagen en vervolgens de belbundel. Echter op het moment dat ik de belbundel had verlaagd ging mijn internetbundel weer van 200MB naar 1000MB. Lijkt me een fout in jullie systeem. Zouden jullie dit voor mij weer willen aanpassen aangezien dat voor mij niet mogelijk is?
Dus vanaf 1 april 2012: Simyo weinig met 200MB internet

3 reacties

Badge +2
Beste Bassie112,

Onze excuses voor de vertraagde reactie.
Wij hebben je verzoek om een bundelwijziging ontvangen en verwerkt. Met ingang van 1 april 2012 zullen we het abonnement omzetten naar Simyo Weinig aangevuld met de internetbundel basis (200MB).

Groetjes,

Arie
Badge
Beste Bassie112,

Onze excuses voor de vertraagde reactie.
Wij hebben je verzoek om een bundelwijziging ontvangen en verwerkt. Met ingang van 1 april 2012 zullen we het abonnement omzetten naar Simyo Weinig aangevuld met de internetbundel basis (200MB).

Groetjes,

Arie

Bedankt voor het aanpassen!
Beste,
Ik heb een vergelijkbaar probleem. Eerst heb ik mijn internetbundel 1000Mb opgezegd, en vervolgens mijn belbundel verlaagd naar zelden. Na het verlagen van de belbundel is er per 1 april weer een 1000Mb internetbundel toegevoegd. Kan dit voor mij ook aangepast worden naar:
per 1 april 2012: Simyo zelden zonder internetbundel.
Alvast bedankt.

M.v.g.
Martijn

Reageer