verkeerde bestelling gedaan
Ik heb vanmorgen getracht het prepaid telefoonnummer van mijn vrouw om te zetten in een abonnement met internet. Ik krijg vandaag een E-mailbericht van simyo en dat was een geheel nieuwe overeenkomst met tel.nr. Dit was niet onze bedoeling. Wij hebben getracht dit telefonisch te herstellen maar na heel lang wachte toch zonder resultaat. Wij vrgen u hoe moeten wij dit oplossen. wij hebben alle twee simyo op onze gsm en zijn zeer tevreden. Nu na deze middag van bellen naar klantenservice beginnen wij te twijvelen. Hopende dat iemand een oplossing weet!! Groeten A.v.d.Heuvel
Welkom op het forum churchill41,
Indien je per ongeluk een abonnement hebt besteld, kan je de simkaart nadat je deze hebt ontvangen ongeactiveerd retour sturen. Als je de prepaid aansluiting om wenst te zetten naar een abonnement kan dit door met de prepaid aansluiting in te loggen op Mijn Simyo en daar voor de optie te kiezen om over te stappen naar een abonnement. Laat je even weten of dit jou gelukt is?
Indien je per ongeluk een abonnement hebt besteld, kan je de simkaart nadat je deze hebt ontvangen ongeactiveerd retour sturen. Als je de prepaid aansluiting om wenst te zetten naar een abonnement kan dit door met de prepaid aansluiting in te loggen op Mijn Simyo en daar voor de optie te kiezen om over te stappen naar een abonnement. Laat je even weten of dit jou gelukt is?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.