.

Beantwoord

Verhuizen naar België, wat kan ik het beste met mijn Sim Only doen?

  • 26 August 2014
  • 1 reactie
  • 501 Bekeken

Hallo,

Binnenkort ga ik naar België en zal ik daar een jaar blijven.
Ik vroeg mij af wat ik dan het beste kan doen met mijn Simyo abonnoment? Is het handiger om dit op te zeggen?
Graag zou ik natuurlijk nog wel willen bellen/smsen zodra ik in België ben, maar hoe zit dit precies met de tarieven?

Groetjes,
Simone
icon

Beste antwoord door Kim 28 August 2014, 11:34

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi Simone112, welkom op het forum van Simyo!

In dit geval kan je twee dingen doen als je graag je 06-nummer wil behouden en misschien ook zelfs wel wil gebruiken in België.

Of je zet je abonnement zo laag mogelijk, want van je bundels kan je geen gebruik maken in het buitenland. Dat zou in jouw geval betekenen dat je je Internetbundel 200 uit zou zetten en je belbundel niet wijzigt, want je hebt al de goedkoopste belbundel (Simyo 100). En voor terugkomst je abonnement weer te wijzigen naar het abonnement dat je in Nederland wil gebruiken.

De tweede mogelijkheid is om je Sim Only om te zetten naar prepaid, zie hier hoe je dit kan doen. Dan kan je bij terugkomst in Nederland je prepaid weer omzetten naar Sim Only, hoe je dat doet, vind je hier.

Onze tarieven in het buitenland vind je hier voor Sim Only en hier voor Prepaid.

Ik hoor graag van je of ik hiermee je vragen heb beantwoord! 🙂

Reageer