.

Beantwoord

verdwenen belminuten

  • 30 October 2013
  • 6 reacties
  • 5655 Bekeken

Badge
L.S. ik bel niet en toch verdwijnt er belbundel tegoed, hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Charlene 1 November 2013, 10:31

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Stuur je sms'jes? Deze gaan namelijk ook van je gecombineerde bel- en sms-tegoed af.
Badge
Nee ik doe niets met de telefoon en toch verdwijnen er minuten, ik had het al eerder gemerkt, maar nu tegen het einde van de maand let je scherp op ivm het overschrijden van het beltegoed, want anders zijn de minuten erg duur € 0,31 per minuut. dan is Simyo ineens niet meer zo voordelig.
Reputatie 3
Badge +9
Minuten verdwijnen niet zomaar, en providers hanteren inderdaad andere terieven voor buiten de bundel gesprekken.

Zou het kunnen zijn dat het te maken heeft met de vertraging van het doorgeven van de gebelde minuten?
Badge +8
L.S. ik bel niet en toch verdwijnt er belbundel tegoed, hoe kan dat?
Nee ik doe niets met de telefoon en toch verdwijnen er minuten, ik had het al eerder gemerkt, maar nu tegen het einde van de maand let je scherp op ivm het overschrijden van het beltegoed, want anders zijn de minuten erg duur € 0,31 per minuut. dan is Simyo ineens niet meer zo voordelig.Minuten verdwijnen niet zomaar, en providers hanteren inderdaad andere terieven voor buiten de bundel gesprekken.

Zou het kunnen zijn dat het te maken heeft met de vertraging van het doorgeven van de gebelde minuten?


Hoi GielGolfsneller,

Je gebruikt de telefoon niet? Ik zie inderdaad toch gesprekken en smsjes staan. Ook smsjes vanaf Mijn Simyo. Is het mogelijk dat iemand anders toegang heeft tot je toestel en je persoonlijke pagina? Ik kan je in privébericht of per mail wel een overzicht sturen van de gevoerde gesprekken in oktober. Wellicht kun je daar iets uit opmaken?
Laat je het me weten?

Groetjes,
Charlene
Badge
ja beste Charlene, ik heb natuurlijk ook minuten verbruikt met bellen en sms'en, maar als ik een paar dagen niet bel of sms zie ik toch minuten verdwijnen, het zijn er niet veel, maar toch, waardoor dat komt is mij ook niet duidelijk, maar het gebeurd wel degelijk. ik heb nu 300 nieuwe minuten en doe er even niets mee, controleren of het zich nog steeds voordoet. Ik kan dat zelf toch ook zien op mijn verbruik pagina? Daar staat toch heel duidelijk wat ik doe met de aansluiting? Of is er nog een dubbele boekhouding bij Simyo? 
En wat betreft de simcard in mijn tablet, is ook onduidelijk waarom hij de Simyo card niet herkend. Ik zal nog eens een andere simcard er in stoppen, om te kijken of hij die wel herkend. Ik laat het weten. groeten Giel.
Badge +8
ja beste Charlene, ik heb natuurlijk ook minuten verbruikt met bellen en sms'en, maar als ik een paar dagen niet bel of sms zie ik toch minuten verdwijnen, het zijn er niet veel, maar toch, waardoor dat komt is mij ook niet duidelijk, maar het gebeurd wel degelijk. ik heb nu 300 nieuwe minuten en doe er even niets mee, controleren of het zich nog steeds voordoet. Ik kan dat zelf toch ook zien op mijn verbruik pagina? Daar staat toch heel duidelijk wat ik doe met de aansluiting? Of is er nog een dubbele boekhouding bij Simyo? 
En wat betreft de simcard in mijn tablet, is ook onduidelijk waarom hij de Simyo card niet herkend. Ik zal nog eens een andere simcard er in stoppen, om te kijken of hij die wel herkend. Ik laat het weten. groeten Giel.


Hoi GielGolfsneller,

Ja, je kunt je verbruik inzien op Mijn Simyo. Maar het verbruik van oktober, daar kun je nu even niet meer bij, tot de factuur online staat. Daarom zou ik je de gegevens sturen, zodat je het nu alvast na kan gaan.
Je verbruik wordt op Mijn Simyo met een vertraging bijgewerkt. Dus de minuten gaan er niet meteen af als jij ophangt. Dat duurt even.
Bij Verbruik, als je op november klikt, kun je alle gesprekken gespecificeerd zien die je in november voert. Met tijd en datum erbij.

Groetjes,
Charlene

Groetjes, Charlene

Reageer