.

Vraag

verbruikkosten na wijzigen abbonement


Badge
Ik heb voor deze maand mijn abonnement gewijzigd. Zie ook dat dit gelukt is maar nu blijkt dat als ik bel of sms dit niet van mijn belminuten afgaat maar dat dit gewoon gerekent wordt..  Nu durf ik niet meer te bellen of smsen uit angst voor een hoge rekening, . Zijn er nog er mensen met dit probleem.

13 reacties

Ja je bent niet de enige. Bij mij gebeurt hetzelfde en zou graag de onkosten terug willen krijgen. Het scheelt dat ik het snel door had zodat ik mijn kosten laag kon houden. Ik heb hier enkele afbeeldingen bijgevoegd om aan te tonen dat het mis gaat. Mijn internet dat ik niet gewijzigd heb schrijft wel gewoon af zoals het moet, alleen de bel en sms verbruikskosten kloppen niet.

http://i50.tinypic.com/v31ydv.png
http://i46.tinypic.com/25yvcxe.png

Telefoonnr: 0615****40


Mvg,

Wouter
Yep, ik heb ook deze maand mijn abo gewijzigd en ook bij mij wordt alles doorgerekend :(
Ik hoop dat dit nog aangepast zal worden, want ze zullen zelf toch ook kunnen zien op welke datum en tijden de sms-en verstuurd zijn en dus binnen de nieuwe abo-periode vallen.
Badge
Bedankt voor jullie reacties. Gaat niet echt lekker bij simyo. Heb al bijna een jaar abonnement en ben altijd tevreden geweest maar zit nu al meer dan 30 minuten in de wacht bij de klantenservice en wordt nog steeds niet geholpen dus t gaat allemaal wel achteruit. maar zodra ik weet wanneer dit opgelost word en hoe,  laat ik het hier weten.
Badge
Nou net na 40 minute iemand aan de telefoon gehad. Er is een storing met het wijzigen van de abbonementen. Er word aan gewerkt door de technische dienst.   Dus ik ga der maar vanuit dat het in orde komt.
Nou net na 40 minute iemand aan de telefoon gehad. Er is een storing met het wijzigen van de abbonementen. Er word aan gewerkt door de technische dienst. Dus ik ga der maar vanuit dat het in orde komt.


Oké, dank je voor de update. Dan wachten we nog even af. Ik zie het bedrag aan verbruikskosten nog steeds staan, maar zie wel dat mijn bundel is aangepast in het scherm. Het gaat de goede kant op dus..
Badge
Ja t begin is er. Bij mij is t ook aangepast maar idd staan de verbruikskosten er nog wel. Kijk t nog even aan en anders ga ik daar weer over bellen. 
ook bij mij zijn er verbruikskosten na het wijzigen per 1-7 in rekening gebracht.
moet ik er nu vanuit gaan dat de simyo t automatisch corrigeert?
of moet ik toch zelf actie ondernemen (zie ook de anderen die gereageerd hebben)
Badge
ze zeiden tegen mij dat het voor iedereen opgelost ging worden maar zou t wel in de gaten houden als ik jou was en mocht het niet veranderen zelf ook even contact opnemen.
En weer een update: Alles klopt nu weer. De verbruikskosten zijn verdwenen en alles is netjes afgetrokken van mijn nieuwe tegoed.
En weer een update: Alles klopt nu weer. De verbruikskosten zijn verdwenen en alles is netjes afgetrokken van mijn nieuwe tegoed.


ook bij mij is alles netjes gecorrigeerd, kosten zijn weer teruggedraaid... 😉
Reputatie 5
Badge +10
Beste Simyo gebruikers,

We hebben eerder deze week problemen gehad met ons systeem. Dit had gevolgen voor de juiste weergave en verwerken van de bundels en het verbruik. Het probleem is inmiddels opgelost. De eerder berekende verbruikskosten zijn herberekend en gecorrigeerd. Dit is nu ook terug te zien in ons systeem en je persoonlijke pagina. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik heb mijn abonnement niet gewijzigd, maar ook bij mij worden telefoontgesprekken, smsberichten en internetgebruik niet van het tegoed afgeschreven maar in rekening gebracht alsof ik hiervoor geen abonnement heb. Op dit moment is de rekening al opgelopen tot EUR 57 al voor de maand november.

Beste Symio mensen, hier gaat iets niet goed. Graag jullie actie, dank en groet,
Reputatie 5
Badge +10
Hoi brabom,

Ik zie inderdaad dat je verbruik vanaf 18/10 buiten de bundel is berekend. Dit is inderdaad te wijten aan een fout in ons systeem. Ik heb dit voor je recht laten zetten. De onterechte verbruikskosten vanaf 18/10 - 13/11 zullen niet in rekening worden gebracht. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex

Reageer