.

Beantwoord

Verandert mijn belbundel mee als ik via Mijn Simyo de internetbundel aanpas?

  • 14 June 2018
  • 9 reacties
  • 141 Bekeken

Badge
Uit oud forum dit antwoord gelezen:

Beste antwoord door Scotsman
Zolang je je 100 min/sms abonnement niet verandert blijf je tot in lengte van dagen 3 euro betalen. Het bijbestellen van een internetbundel verandert daar niets aan. Maar wanneer je je abonnement opwaardeert en later weer terug wilt naar 100 min/sms, dan betaal je de huidige prijs van 4 euro.

Maar als ik internetabonnement neem dan verandert mijn belabonement ook terwijl ik de 100 min niet verander,
Klopt dat?
icon

Beste antwoord door Scotsman 15 June 2018, 00:10

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Nee, als je een internet bundel neemt dan verandert dat niets aan je belbundel. Je moet het zo zien: je belbundel is het basispakket, en een internetbundel is iets extra's dat je naar believen erbij kan nemen (en later ook weer kunt stopzetten).
Badge
Beste antwoord door Scotsman
Zolang je je 100 min/sms abonnement niet verandert blijf je tot in lengte van dagen 3 euro betalen. Het bijbestellen van een internetbundel verandert daar niets aan. Maar wanneer je je abonnement opwaardeert en later weer terug wilt naar 100 min/sms, dan betaal je de huidige prijs van 4 euro.

Bekijk originele reactie
Is dit ook het standpunt van Simyo en waarom blijkt dat niet uit de site.
Als ik kies voor een internet abonnement dan verandert wel mijn bel abonnement of is dit een foutje?
Reputatie 6
Badge +5
Hi ocin,

Wat Scotsman zegt klopt! De belbundel en internetbundel zouden zowel via de Simyo app als Mijn Simyo los van elkaar aan te passen moeten zijn. Het zijn bundels die los van elkaar staan. Ik zie dat je momenteel alleen een belbundel hebt. Als je de internetbundel probeert te activeren, wat verandert er dan aan de belbundel? Ik hoor het graag.

Scotsman, bedankt voor je duidelijke uitleg :)

Groetjes,
Niels
Badge
Uit schermafdruk blijkt dat bel abonnement wel verandert van 3 naar 4

Reputatie 7
Badge +9
Dit is vreemd, ik kan dit niet reproduceren want ik heb geen sim only abonnement. Ik had vroeger jarenlang ook een €3 belabonnement en voor zover ik me kan herinneren bleef de prijs daarvan altijd hetzelfde ook al nam ik af en toe een internetbundel.
Badge
Via de app is het wel met behoud van 3€ 100min abonnement.
Daarom via de app maar internetabonnement afgesloten.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Ocin,

Hmm, dat is zeker vreemd! Op welke manier ben je op dat scherm gekomen? Het lijkt er namelijk op dat je op het scherm bent beland voor een verlengaanbod. Bij een verlenging kun je niet meer kiezen voor de oude bundel van 100 minuten voor €3,-, bij een bundelwijziging kan dat wel als je alleen je internetbundel aanpast. Zou je dit nog eens kunnen nakijken? 🙂

Groetjes,
Els
Badge
Beste Els,

klopt wat je suggereert: via simyo mai met aanbod van internetabo op deze pagina gekomen. De verwarring ontstaat dus dat verlenging met internet uitbreiding een ander abonnement oplevert dan bestaand abo met uitbreiding.
Gr ocin
Reputatie 6
Badge +5
Hi ocin,

Aha, dan is dit nu in ieder geval duidelijk 🙂 Bij een verlenging van je abonnement gaan er nieuwe prijzen gelden en daalt de prijs van de internetbundel significant. De belbundel wordt in dit geval dan wel ietsje duurder. Uiteindelijk is het aanpassen dus alsnog goed gegaan!

Heb je hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Niels

Reageer