.

Beantwoord

Veranderen de prijzen van Sim Only?

  • 1 February 2017
  • 7 reacties
  • 212 Bekeken

Badge
Al jaren ben ik een zeer tevreden klant bij Simyo en nooit problemen gehad.Echter....in de media wordt veel reclame gemaakt over
goedkoop bellen en internetten.Prijze van 14 euro voor 100 min/sms en 2000 MB 4G is normaal.Dit is erg verleidelijk.
Bij Simyo ben ik 24 euro kwijt per maand.Dat scheelt toch wel veel.
Gaat Simyo nog de prijzen aanpassen of zie ik mij genoodzaakt toch een andere provider te kiezen?
icon

Beste antwoord door Caspar 2 February 2017, 12:49

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Heey Dolphijn,

in reclames wordt alles wel altijd zo mooi mogelijk gemaakt dat heb je door.
Vaak is het dan ook eerste 6 maanden de helft van de prijs of eerste 2 maanden en daarna de volle mep betalen.
Ik zou zelf nooit op reclames ingaan aangezien die zijn gemaakt om je te misleiden zodat je overstapt.
Voordat ik overstap zou ik eerst heel erg goed kijken of die beweringen wel kloppen en of er geen addertjes onder het gras zitten.

Groet Paul.
Reputatie 7
Badge +9
Ook moet je duidelijk letten op de termijn waarvoor je het contract afsluit, als je voor 2 jaar kiest betaal je nu misschien weinig, maar over 2 jaar veel te veel omdat de tarieven steeds scherper worden en ja.... contract is contract.
Bovendien is de keus van het netwerk erg belangrijk!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi J. Dolphijn,

Goed om te horen dat je tevreden bent bij Simyo 😃

Ik snap heel goed dat je de prijzen die je in de reclames ziet best interessant vindt. Wat PaulH en franswon al zeiden, let goed op de zogenaamde kleine lettertjes. Verder is er natuurlijk meer belangrijk, zoals service, netwerk en dergelijke.

Ik zie dat je al eens verlengd hebt bij Simyo, dit betekent dat je gebruik kan maken van de goedkoopste bundels. Bij Simyo kan je overigens 2000 MB met 100 minuten hebben voor € 13,00. Dit inclusief 4G is € 18,00. Wil je alle prijzen zien, klik dan hier!

@PaulH en franswon bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,
Caspar
Badge +1
Die aanbieding van €14 voor 100 min en 2 Gb is bij youfone, dat is ook het KPN netwerk (maandelijks opzegbaar kan ook dan betaal je €2 meer). Kan uit ervaring vertellen dat deze provider ook dik in orde is! mijn zoon heeft daar een abonnement.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Karin69,

Dat is inderdaad ook een mooie aanbieding! Bij Simyo heb je dus 100 belminuten en 2 GB voor € 13,00. Maar goed om te horen dat je zoon goede ervaringen heeft met Youfone.

Groetjes,
Caspar
Badge +1
Caspar, helaas is het bij Simyo op het 3G netwerk en bij youfone heb je voor die prijs het super snelle 4G netwerk, bij Simyo betaal je daar € 5 extra voor, dus € 19 per maand en dat is alleen voor klanten die verlengen of al verlengd hebben, nieuwe klanten betalen hier € 24 voor. Echt een hele slechte deal!
Mijn zoon had toen een prepaid kaart bij Simyo, maar het aanbod was zo mager dat we overgestapt zijn naar youfone.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Karin69,

Met 4G kost het inderdaad € 5,00 extra. Voor nieuwe klanten is het een groot verschil. Wij willen onze klanten juist belonen als ze langer bij ons blijven. Daarom komen er uiteindelijk goedkopere bundels wanneer je verlengt.

Jammer dat je zoon is overgestapt. Hopelijk zien we hem in de toekomst nog terug!

Groetjes,
Caspar

Reageer