.

Beantwoord

Van Simyo Tringg naar andere bundel wijzigen

  • 7 October 2013
  • 2 reacties
  • 400 Bekeken

Hoi Simyo. Ik zou graag mijn bundel willen verlagen. Ik heb nu een bundel van 1250 bel/sms en ik zou graag naar 500 belminuten willen gaan met onbeperkt sms. kan ik dat zelf doen op de website? of moet ik me opnieuw aanmelden? kan dat dan vanaf mijn nieuwe maand? die start altijd op de 1ste van de maand. Omdat ik al simyo gebruik moet ik dan weer opnieuw administratiekosten betalen?. gr. ir
icon

Beste antwoord door Alex 8 October 2013, 10:11

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Beste Irene,

Dit kan vanaf je persoonlijke pagina zonder je opnieuw aan te melden en zonder kosten. Met een maand of jaarabonnement kan je 1x per maand kostenloos je bundel wijzigen. Dit kan zowel naar boven als naar beneden.

Wil je dat de nieuwe bundel de eerstvolgende maand ingaat? dan zal je de wijziging voor de 25e van de huidige maand moeten doorvoeren.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum irenev,

Het is inderdaad mogelijk om over te stappen naar minder belminuten. Ik zie echter dat je bij ons een Simyo Tringg aansluiting hebt. In dat geval is het technisch niet mogelijk om binnen je abonnement een andere belbundel te kiezen. In jouw geval zul je een nieuw abonnement moeten afsluiten en aangeven dat je gebruik wilt maken van nummerbehoud. Je telefoonnummer wordt dan binnen 7 werkdagen over gezet. De start van je abonnement zal dus niet altijd per de 1ste van de maand zijn.

Je kunt dus gewoon je nummer meenemen en dan kiezen voor 500 bel/sms minuten en een onbeperkte sms bundel.

Hoewel de aansluitkosten nog wel in het standaardproces worden meegenomen, worden deze toch kwijtgescholden. Je zal dan wel even contact moeten opnemen met Simyo (dat kan ook hier op het forum) nadat je de simkaart hebt geactiveerd. Dan zorgen wij ervoor dat de aansluitkosten komen te vervallen.

In dit topic staat uitgelegd hoe je van Simyo Tringg naar een Simyo abonnement kunt overstappen.

@MartijnĀ®. Bedankt voor de hulp. Je antwoord klopt eigenlijk helemaal, maar omdat het om een Simyo Tringg abonnement gaat is het in deze situatie net iets anders.

Zijn je vragen hiermee beantwoord irenev?

Groetjes,

Alex

Reageer