.

Beantwoord

Van jaarabonnement naar maandabonnement, kan dit eerder?

  • 7 August 2015
  • 6 reacties
  • 532 Bekeken

Reputatie 1
Badge +5
Mischien een stomme vraag maar ik vraag het toch haha.
Is het mogelijk om van een jaar abonnement maar maand abonnement te gaan?

Mvg 🙂
icon

Beste antwoord door Groentjuh 8 August 2015, 14:21

Bekijk originele reactie

6 reacties

Dat gebeurt na een jaar automatisch.
Reputatie 1
Badge +5
Dank je voor de snelle reactie Raytje.
Ik weet dat het naar een jaar automatisch gebeurt, maar als je dat nou sneller wilt?
Is dat mogelijk dat was mijn vraag.

Mvg 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Volgens mij moet je dan de resterende maanden afkopen, je bent immers een contract voor een jaar aangegaan.
Even nieuwsgierig; hoeveel maanden 'moet' je nog en waarom wil je dit? 😉
Reputatie 1
Badge +5
Ik moet nog 11 maanden en het is niet voor me zelf maar voor iemand anders die Mischien naar simyo wilt gaan.
Daarom vroeg ik dat.
Reputatie 7
Badge +9
Bij een jaarabonnement zit je er een jaar aan vast. Je kunt wel gewoon wisselen tussen bundels, maar als je er vanaf wil dan moet je je abonnement afkopen. Afkopen kost evenveel als het blijven zitten om het jaar af te maken. (Afkopen is alleen voordelig voor Simyo, niet voor jou!)

Je kunt wel van een maandbundel naar een jaarbundel (waar je dan een jaar aan vast zit, maar ook weer van bundels kan wisselen). Als je dus even wil proberen voordat je een jaarabonnement aangaat, dan kun je gaan voor een maandabonnement en daarna overgaan naar een jaar om goedkoper uit te zijn.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi simnlru,

Voor de overzichtelijkheid heb ik je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen.

Fijn om te zien dat Raytje, de leon en Groentjuh je al op weg hebben geholpen 😃 Het klopt dat je alleen je jaarabonnement kan afkopen. Het is niet mogelijk om op een andere manier geen einddatum meer te hebben op je contract.

Heb je hier nog vragen over? :$

@Raytje, de leon en Groentjuh; bedankt voor jullie goede hulp 😃 Top dat jullie elkaar zo goed aanvullen!

Reageer