Beantwoord

Valt het bellen naar en luisteren naar je voicemail ook binnen de bundel onbeperkt bellen?

• 30 juni 2017
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

Badge
Valt het bellen naar en luisteren naar je voicemail ook binnen de bundel onbeperkt bellen?
icon

Beste antwoord door Samantha 3 juli 2017, 12:23

Hoi GerardK,

Goed dat je dit navraagt! Voor het bellen en het afluisteren van je voicemail, betaal je hetzelfde als voor alle andere uitgaande gesprekken. Dus als je een belbundel hebt, gaat dit gewoon van je bundel af. Het maakt hierbij niet uit welke belbundel je hebt. Dit is dus ook van toepassing voor de onbeperkt bellen bundel.

Dit kun je ook nalezen in de link die Ray je heeft gestuurd. We kunnen je vraag dus met 'Ja' beantwoorden. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@franswon en Ray, heel erg bedankt voor jullie hulp 🙂
Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi GerardK,

Ik neem aan dat dit binnen de onbeperkt bundel valt. Ik heb de algemene voorwaarden lid 1.7 doorgelezen en kan daar geen beperking vinden, ook lijkt me dit binnen de Fair-Use-Policy te vallen.
Reputatie 7
Deze zin

Binnen de bundel vallen gesprekken binnen Nederland naar mobiele en vaste nummers of voicemail en sms’jes.

Komt uit het tarievenplan voor abonnementen vanaf het moment dat de onbeperkt bellen bundel er is.

https://www.simyo.nl/templates/assets/pdf/tarieven/tarieven_abonnementen.pdf
Badge +7
Hoi GerardK,

Goed dat je dit navraagt! Voor het bellen en het afluisteren van je voicemail, betaal je hetzelfde als voor alle andere uitgaande gesprekken. Dus als je een belbundel hebt, gaat dit gewoon van je bundel af. Het maakt hierbij niet uit welke belbundel je hebt. Dit is dus ook van toepassing voor de onbeperkt bellen bundel.

Dit kun je ook nalezen in de link die Ray je heeft gestuurd. We kunnen je vraag dus met 'Ja' beantwoorden. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@franswon en Ray, heel erg bedankt voor jullie hulp 🙂

Reageer