.

Beantwoord

Twee abonnementen en twee apps?

  • 14 July 2014
  • 5 reacties
  • 1409 Bekeken

Mijn vrouw en ik hebben ieder een prepaidabonnement.
Hoe kunnen wij beiden gebruik maken van de app?
Ik zie twee mogelijkheden: de app twee keer downloaden op de ipad of beter:
In het openingsscherm van de app een keuzemogelijkheid bieden.
icon

Beste antwoord door Charlene 15 July 2014, 11:09

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +8
Hoi A.W. Pieters,

Welkom op het forum :)

Je kunt op dit moment maar met 1 nummer ingelogd zijn op de app. Wil je de app met meerdere nummers gebruiken, dan is het een kwestie van even uitloggen, en met het andere telefoonnummer weer inloggen.
de app is in principe ook gemaakt voor gebruik op een mobiele telefoon. Dan zou jij de app op jouw toestel hebben, en je vrouw met haar eigen nummer ingelogd zijn op de app op haar eigen toestel. Maar ik snap dat wat je voorstelt voor een tablet heel handig zou zijn.
Ik geef de suggestie daarom ook door, maar ik weet niet of we die op korte termijn kunnen doorvoeren.
Wel heel erg leuk dat je mee denkt 🙂 Heb je misschien nog meer suggesties?

Groetjes,
Charlene
Ik ben ook zeer geinteresserd in een versie met meerdere accounts. 
Als ik dan ook nog een jaaroverzicht met kosten per telefoonnummer kan uitdraaien word ik zelfs fan!

Oh ja, ik zou graag het web-to-go abbonnement terugzien.
Groet,
Maarten
Reputatie 4
Badge +10
Hoi maartenuitarnhem, welkom op het Simyo forum!

Leuk dat je je ideeën met ons deelt 😃 Ik begrijp dat je net als A.W.Pieters graag een Simyo App wilt voor meerdere accounts. Het idee wordt besproken om te kijken of hier mogelijkheden voor zijn 🙂

Ik heb je idee net doorgegeven om per telefoonnummer een jaaroverzicht met kosten op te maken. Hopelijk wordt het opgepakt!

Wat bedoel je met: het web-to-go abonnement terugzien? 🙂 Simyo klanten die nog een Web to Go simkaart hebben, kunnen tot 1 december deze gebruiken. Vanaf 1 december stopt Web to Go. Wil je graag dat Simyo Web to Go prepaid blijft aanbieden?
Hallo,
Ik heb 3 kids met ieder een eigen Simyo prepaid kaart. Het zou als ouder dus heel handig zijn om in één sessie te kunnen overzien hoe de beltegoeden van mijn kinderen eruit zien en waar ik dus ook direct de kosten kan overzien.
Ik zie dus ook heel graag een App die beschikbaar is voor meerder accounts.
Lijkt me een zinnige ontwikkeling :-)
gr.
J. Braat,
Eindhoven
Badge +8
Hoi jobra,

Welkom op het forum en fijn dat je je idee met ons deelt.
Dat kan ik me voorstellen, dat dit dan een handige optie zou zijn 🙂
De wens hangt al op onze Wall of change. Of die uitvoerbaar is, zal in de toekomst blijken.
Ontwikkelingen wat betreft de Mijn Simyo app en Mijn Simyo vind je terug hier op het forum en op onze website.

Heb je nog meer goede ideeën?

Groetjes, Charlene

Reageer