.

Beantwoord

Trouwe klant kan niet eenvoudig overstappen?!

  • 27 March 2013
  • 3 reacties
  • 489 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Ik ben sinds 2009 klant (eerst Tringg) bij Simyo. Ik heb de grootste bundel en internet, 1250 min en 1000 mb. Ik merk dat ik al heel lang weinig bel en op internet zit, dus ik wilde overstappen naar lager aantal minuten/mb. Ik kan dit niet zelf online regelen, want ik ben een oude klant.
Nu zegt klantenservice dat ik gewoon een nieuwe abonnement moet aanvragen. Dus dan heb ik gewoon te maken met een opzegtermijn en aansluitkosten. Dit kan toch niet?! Ik wil geen nieuwe provider, ik wil een lagere bundel na 4 jaar, mag ik dat zonder kosten? Zoals het bij ieder andere provider wel kan?
icon

Beste antwoord door Wayne 29 March 2013, 15:05

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey Omar,

Omdat de voorwaarden niet zijn veranderd op het moment dat wij de Tringg klanten overnamen en Tringg geen andere bundels aanbood, kunnen wij voor jouw abonnement geen andere bundels aanbieden.
Als hetgeen wat je wilt een andere bundel is, dan is de enige oplossing daarvoor een nieuw Simyo abonnement aanvragen.
De klantenservice heeft mij juist verteld dat ze niets voor mij kunnen betekenen. Ik moet opzeggen en opnieuw een abonnement aanvragen. Ik zit er over te denken om het bij opzeggen te houden.
Reputatie 3
Badge +5
Je abonnement is overgenomen door Simyo, deze structuur is uiteraard anders dan dat je gewoon rechtstreeks een abbo zou afsluiten. Misschien dat het een technische reden heeft dat dit niet online kan maar telefonisch wel neem ik aan. Neem even opnieuw contact op met de klantenservice om dit voor te leggen.

Reageer