.

Beantwoord

Tijdelijk opzeggen abonnement

  • 21 October 2013
  • 6 reacties
  • 5660 Bekeken

Hoi,

Ik ga voor drie maanden naar de VS en wil het liefst dan mijn jaarabonnement voor die drie maanden stopzetten. 
In de VS wil ik namelijk gebruik maken van een SIM kaart met een Amerikaans telefoonnummer.
Na deze periode wil ik graag hetzelfde nummer en abonnement weer hebben als dat ik had. Is dit mogelijk? 
icon

Beste antwoord door Charlene 23 October 2013, 10:15

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Ik ben niet van Simyo, maar je zult een jaarcontract, de naam zegt het tenslotte al, niet voortijdig kunnen beëindigen, zonder een afkoopsom te betalen en/of je jaarcontract (tijdelijk) stilzetten.
Badge +8
Hoi,

Ik ga voor drie maanden naar de VS en wil het liefst dan mijn jaarabonnement voor die drie maanden stopzetten. 
In de VS wil ik namelijk gebruik maken van een SIM kaart met een Amerikaans telefoonnummer.
Na deze periode wil ik graag hetzelfde nummer en abonnement weer hebben als dat ik had. Is dit mogelijk? 


Hoi Alieke,

Dat is inderdaad niet mogelijk als je een jaarcontract hebt. Je kunt wel je bundels wijzigen voor die maanden, of je aansluiting laten omzetten naar prepaid.

Groetjes,
Charlene
Badge
Is dit wel mogelijk als je een maandelijks opzegbaar abbonement hebt?
Reputatie 7
Rick91, neen, bij opzeggen, de naam zegt het al, zeg je geheel op. Je nummer zal dan komen te vervallen en t.z.t. opnieuw worden uitgegeven.

Zoals Charlene aangeeft kun je wel je abonnement laten omzetten naar een prepaidaanssluiting.
Reputatie 3
Badge +9
Je kunt ook je bundels verlagen naar het laagste abonnement.
Reputatie 5
Badge +11
Inderdaad, zoals Martijn® al aangeeft, al je een jaarabonnement hebt, ben je dan €3 per maand kwijt. Bij een maandabonnement is dat €5 per maand.
Hoef je enkel de afweging te maken; is je nummer je dat waard?

In de meeste gevallen wel, denk ik...

Reageer