.

Vraag

Terugdraaien

  • 13 March 2012
  • 4 reacties
  • 813 Bekeken

Badge
Onlangs heb ik een sim only abo bij jullie afgesloten mét behoud van nummer.
Inmiddels heb ik de bevestiging gehad een tijdelijk nummer ontvangen maar nog niet geactiveerd.
Nu denk ik er toch hard over om tóch elders een abo te nemen met nieuw toestel.
Kan ik mijn a.s. abo (gaat in 8 april) bij jullie nog ongedaan maken en zo ja, bij wie loopt mijn huidige nummer dan nog?
Of kan ik pas na één maand Simyo abo alsnog overstappen?

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Watdoejuh,

We kunnen de aanvraag voor nummerbehoud nog annuleren. Dit zorgt er voor dat je abonnement niet van start gaat. Omdat je de simkaart hebt geactiveerd, worden de aansluitkosten wel in rekening gebracht. Zou je mij een berichtje kunnen sturen als je van het abonnement en ook nummerbehoud afziet? Je te behouden nummer blijft dan actief bij je vorige provider.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Alex,
Zover ik weet heb ik de kaart niet zelf geactiveerd zoals ik schreef. Maar mochten er toch kosten zijn, prima.
Bij deze wil ik dus mijn abo annuleren. Ik weet niet of je nog meer gegevens nodig hebt? Of zijn mijn inloggegevens en tijdelijk nummer al bij jullie bekend?
Badge
Jammer dat ik nog geen reactie heb mogen ontvangen.
Volgens mijn oude provider staat de portering nog steeds voor 10 april gepland.
Graag een bevestiging van jullie kan dat alles geannuleerd is.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Watdoejuh,

Wij hebben het verzoek ontvangen om de bestelling te annuleren. Wij hebben de afdeling nummerbehoud hiervan op de hoogte gesteld, zij zullen dit maandag voor je in orde maken. Inmiddels hebben we de Simyo simkaart geblokkeerd zodat deze niet meer te gebruiken is. Zoals eerder vermeld zullen de eenmalige aansluitkosten van €14,99 wel in rekening worden gebracht. Dit bedrag wordt omstreeks de 25e geincasseerd.

Groetjes,

Manisha

Reageer