.

Beantwoord

Stop zetten voor een aantal maanden

  • 29 August 2013
  • 3 reacties
  • 8084 Bekeken

Beste Simyo, 

Ik ga een aantal maanden naar het buitenland. Kan ik mijn abonnement stop zetten voor deze maanden (zodat ik bij terugkomst het zelfde nummer behoud)?

Bedankt!
icon

Beste antwoord door Groentjuh 29 August 2013, 11:23

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Twee opties heb je dan: Opzeggen kan niet anders is je nummer weg.
Je kan je abonnement helemaal omlaag zetten. Die paar euro heb je dan als verlies, maar het is de meest gemakkelijke optie.
Overstappen op prepaid (met nummerbehoud, nummer 0612345678 en de nummerbehoud afdeling het correcte nummer emailen), kost wel geld(aansluitkosten/nieuwe prepaid sim) en dan kun je 6 maanden zonder te verbruiken blijven pakken! (elke 6 maanden moet je 1 keer bellen, smsen of internetten om het nummer te behouden.) Zodra je terug bent moet je dan weer overstappen naar simonly, maar dat is makkelijker dan overstappen van simonly naar prepaid.
Reputatie 3
Badge +9
Het laagste tarief is 3 euro per maand. Internet kan je sowieso opzeggen.
Badge +8
Beste Simyo, 

Ik ga een aantal maanden naar het buitenland. Kan ik mijn abonnement stop zetten voor deze maanden (zodat ik bij terugkomst het zelfde nummer behoud)?

Bedankt!


Hoi svanderd,

Welkom op het forum :)
Opzeggen is inderdaad onomkeerbaar zoals Groentjuh zegt. En tijdelijk stopzetten gaat helaas niet. Maar bij Simyo kun je gelukkig je bundels maandelijks wijzigen. Als je dus een paar maanden minder tot geen gebruik gaat maken van je aansluiting, zet je het beste de bundels naar beneden.
Overstappen naar prepaid kan ook. Hoe vind je hier.
En dan terug overstappen naar sim only doe je zo. Maar dat is misschien ingewikkelder allemaal, dan gewoon je abo omlaag zetten. 🆒

Ga je voor je plezier naar het buitenland of voor werk/studie (kan ook heel plezierig zijn)?

Groetjes,
Charlene

Reageer