.

Vraag

SMS bundel

  • 2 September 2012
  • 6 reacties
  • 496 Bekeken

Hallo, 

Ik heb toen ik een simyo abbonement nam de sms-bundel (van 100 smsjes) erbij genomen. Deze heb ik twee maanden geleden uitgeschakeld, maar nu wil ik de bundel graag weer activeren, alleen dit lukt niet. Op mijn overzicht pagina staat de sms bundel er wel, maar met alleen 'einddatum' (en dus geen daadwerkelijke datum) en de smsjes worden van mijn normale bundel afgeschreven en niet van mijn smsbundel. Waar en hoe kan ik de sms bundel weer activeren, want op de pagina bundels aanpassen lukt het me niet.. 

Alvast bedankt! 

6 reacties

Same problem here!
Ontzettend vervelend aangezien ik nu straks dik over mijn bundel heen kom en dus ontzettend veel extra kosten heb.
Denk dat ik morgen maar even met simyo ga bellen..
Ik heb vanochtend gebeld en werd na zon 25 minuten eindelijk geholpen.
De meneer aan de andere kant van de lijn zegt het probleem aan de technische dienst te hebben doorgegeven welke dit probleem zo spoedig mogelijk op zal gaan lossen.
Verder heeft hij de bundel handmatig aangezet en dit zou ik na 17:30 kunnen zien, het is inmiddels al 22:45 en zie nog steeds niks.
Ook had ik wel een antwoord van een medewerker op het forum verwacht aangezien op de site staat dat er binnen een dag geantwoord wordt.
Ik was erg tevreden over simyo maar ik moet zeggen dat ik nu wel op meerdere punten behoorlijk teleurgesteld ben.
Ik hoop dat het probleem voor mij morgen in ieder geval is opgelost en anders morgen maar weer een half uur aan de telefoon gaan hangen...
Reputatie 5
Badge +10
Hallo,

Ik heb toen ik een simyo abbonement nam de sms-bundel (van 100 smsjes) erbij genomen. Deze heb ik twee maanden geleden uitgeschakeld, maar nu wil ik de bundel graag weer activeren, alleen dit lukt niet. Op mijn overzicht pagina staat de sms bundel er wel, maar met alleen 'einddatum' (en dus geen daadwerkelijke datum) en de smsjes worden van mijn normale bundel afgeschreven en niet van mijn smsbundel. Waar en hoe kan ik de sms bundel weer activeren, want op de pagina bundels aanpassen lukt het me niet..

Alvast bedankt!


Welkom op het forum Anouk de Vries,

Allereerst excuses voor de late reactie. Ik zie dat de technische dienst de sms bundel op 6/9 heeft toegevoegd. Je sms berichten gaan dus gewoon van de sms bundel af.


Ik heb vanochtend gebeld en werd na zon 25 minuten eindelijk geholpen.
De meneer aan de andere kant van de lijn zegt het probleem aan de technische dienst te hebben doorgegeven welke dit probleem zo spoedig mogelijk op zal gaan lossen.
Verder heeft hij de bundel handmatig aangezet en dit zou ik na 17:30 kunnen zien, het is inmiddels al 22:45 en zie nog steeds niks.
Ook had ik wel een antwoord van een medewerker op het forum verwacht aangezien op de site staat dat er binnen een dag geantwoord wordt.
Ik was erg tevreden over simyo maar ik moet zeggen dat ik nu wel op meerdere punten behoorlijk teleurgesteld ben.
Ik hoop dat het probleem voor mij morgen in ieder geval is opgelost en anders morgen maar weer een half uur aan de telefoon gaan hangen...


Welkom op het forum Joel,

Volgens onze gegevens is de sms bundel gisteren aan het eind van de middag toegevoegd. Ook jij kunt de sms berichten nu gewoon vanuit de sms bundel versturen. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Dat klopt, hij staat alleen nog niet goed in mijn overzicht, stel ik zou hem dus bijvoorbeeld weer af willen sluiten kan dit niet..
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Joel,

Ik ga dit doorgeven aan de technische dienst. Mocht je de sms bundel willen stopzetten, stuur mij of een andere moderator dan even een privé bericht of neem contact op met de klantenservice. Ondertussen proberen wij het op te lossen.

Groetjes,

Alex
Oké, zal ik doen.
Bedankt voor de reactie!

Reageer