.

Vraag

Simyo weinig naar geregeld vanaf 01-06-2012

  • 31 May 2012
  • 6 reacties
  • 759 Bekeken

Reputatie 3
Badge +9
Hoi,

Ik heb Simyo geregeld geactiveerd vanaf 1 juni 2012. Bij mijn Simyo zie ik niet de maandlasten.

Ik ga er vanuit dat dit €6,99 + €7,99 is. Totaal € 14,98. Jullie hebben nog wel een acties / prijswijzigingen.

Graag uw bevestiging. Ik heb geen andere diensten dan geregeld en 500MB internet.

mvg,

Martijn

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Ik zie namelijk net in een ander topic dat je niet te lang klant mag zijn anders heb je geen recht op de korting.

Welke maandlasten heb ik nu? graag bericht.

En waarom staat de maandkosten niet bij Mijn Simyo, wel de abonnements vorm, maar geen kosten?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Martijn,

Je kunt je abonnementskosten altijd terug vinden op je factuur. De berekening die je hebt gemaakt klopt. De korting op de internet bundel is 6 maanden geldig. Deze krijg je als nieuwe klant. Als je bestaande klant bent, wordt gekeken naar het aantal maanden dat je al klant bent. Ben je al 3 maanden klant, dan ontvang je nog 3 maanden korting.

Groetjes,

Alex
Reputatie 3
Badge +9
Waar kan ik zien hoelang ik al klant ben, en wanneer de aanbieding afloopt ???
En wat zijn de kosten na deze actie periode???
Ligt het aan mij of is alles zo enorm onduidelijk !!!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Martijn,

Je kunt dit terug vinden in je contract. Je contract heb je na de activatie van de simkaart per email ontvangen.

Groetjes,

Alex
Reputatie 3
Badge +9
Beste Alex,

Ik kan deze helaas niet meer terug vinden. Mag ik deze normaals ontvangen.

En misschien kun je toch nog via dit forum antwoord geven op de vraag wanneer mijn aanbieding afloopt

en wat de tarieven na de aanbieding zijn.

En als laatste kan ik straks na 6 mnd een andere actie kiezen?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Martijn,

Je abonnement is van start gegaan op 9/3/12. Je hebt recht op 12 maanden korting op de belbundel. De korting op je internet bundel loopt tot 4/12/12. De belbundel kosten zonder korting zijn bij jouw Simyo geregeld bundel 9,99. De kosten voor je internet bundel regelmatig per 4/12/12 9,99. Op dit moment kan ik nog niet aangeven of je over 6 maanden gebruik kan maken van een andere actie.

Groetjes,

Alex

Reageer