Skip to main content

.

Al jaren zit ik bij Simyo en heb afgelopen tijd diverse malen bij moeten bij betalen ivm overschrijding van de datalimiet. Dat was dan vaak omdat per abuis de wifi was uitgeschakeld en daardoor zelfs 1x flink moeten bijbetalen. Een medewerker van Simyo heeft zelfs eens de helft kwijtgescholden wat zeer werg gewaardeerd(was toch nog iets van 50 euro). Ondertussen

Maar met 20000MB en onbeperkt bellen word Simyo mij nu echt te duur. Ik zie reclames voorbij komen vvan 50+ met 20MB en gratis bellen voor € 6,50 per maand…

Jammer dat Simyo vaste klanten gewoon de hoofdprijs laten betalen, je zou juist verwachten dat loyale klanten een beter tarief krijgen.

Je vergeet erbij te vermelden dat dat een actieprijs is @EvE2000 , daarna kost het €10 per maand

Bij Simyo, i.c.m. met een KPN thuisabo 18GB +onbeperkt bellen €10 per maand.

Verschil in prijs geen, in aantal GB's 2GB, waar hebben we het over???

Prijzen schommelen altijd, Nu is 50plusmobiel aan het klanten werven, net als simpel. Dat zie je
terug in prijzen.

Het zal altijd wel zo blijven dat soms de ene, en soms de andere provider goedkoper is; en nieuwe
worden vaak met korting binnengehaaald.

Soms kan je met verlengen betere prijzen krijgen, dat heb ik in ieder geval gedaan. Dat kan je nagaan
in de mijn simyo app. Wat ook nog kan schelen is kiezen voor een tweejaars contract.

Zelf beperk ik mijn overstappen tot energieleveranciers. GSM, thuisinternet en ziektekosten ben ik 
honkvast. Maar ieder zijn eigen keus.

Ik betaal nu maandelijks 20 euro of meer en dat is dan wel bijna 3x zoveel…en ik begrijp dat het een actie is, maar zelfs met een tarief van € 10,- pm zou het nog een halvering zijn.

Denk dat ik maar gewoon eens 50+ ga proberen, hoop dat het verhuizen niet teveel gedoe gaat geven.

En zijn er ook aanbieders met meer dan 20 GB? Dat over de limiet gaan heeft me al eens eerder veel geld gekost, heb nu dan ook wel datalimiet aanstaan, krijg je tenminste nog een melding!

Kijk eens bij KPN, de moeder van Simyo @EvE2000 :

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/sim-only

Succes

50+ Mobiel = Vodafone netwerk

Simpel = Odido netwerk

Geen idee als je last van dekkings problemen hebt. Maar misschien een goede om rekening mee te houden. Hier is VF en Odido helaas drama, dus KPN netwerk is het enige alternatief voor mij.

Dus ik keus uit KPN, Simyo, Youfone, Lebara.

Alvast bedankt, ik ga eens kijken en van dat dekkingsprobleem is een goede om rekening mee te houden.

Reageer