.

Beantwoord

simkaart zonder verplichte opwaarderen of verbruik

  • 3 August 2013
  • 2 reacties
  • 1501 Bekeken

Ik wil graag een simkaart waar ik nergens aan verbonden ben. Ik had er een van een onderdee; van Debitel waar ik alleen een simkaart moest kopen van € 10,00 en mijn man kon mij bellen. Hij belt bijna nooit maar een pepraid moet je altijs opwaarderen en dat wordt iedere keer vergeten. Maar dit hoefde dan niet. Het bleef altijd geldig. Er werd ooit maar 1,20 van mijn rekening afgehouden voor een maand. Ook maanden waarop helemaal niet gebeld wordt.
Dus zo,n simkaart wil ik nu graag maar dan voor iemand  anders ( een ouder iemand) die aalleen in nood ooit de kinderen moet bellen.
Hoe kan ik dit het beste doen?
icon

Beste antwoord door MartijnR 4 August 2013, 09:37

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Beste hannij,

Als ik het goed lees dan denk ik dat een sim only abonnement het beste bij je past. Niet opwaarderen en altijd geldig.
De kosten zijn ook echt heel erg laag, vanaf slechts 3 euro per maand (jaarcontract). Je krijgt hier maar liefst 100 bel/sms voor.
Je betaald eenmalig aansluitkosten van €14,99 welke bij andere aanbieders ook wordt gehanteerd.

Dit abonnement kan je op de website afsluiten onder de knop "bestel Sim only"

Vul bij het bestellen alle gegevens in van de persoon waar het om gaat.

Zijn er nog vragen dan hoor ik deze graag.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum hannij,

Wanneer je een prepaid aansluiting van Simyo hebt, hoef je niet verplicht op te waarderen. Je dient wel 1x per half jaar een uitgaande verbinding te hebben gehad. Dus het versturen van een sms bericht, of uitgaande belverbinding - gestart vanaf de Simyo simkaart - is voldoende. Je kunt inderdaad ook een goedkoop abonnement nemen, zoals Martijn hierboven aangeeft.

Succes met je keuze :)

Groetjes,

Alex

Reageer