.

Beantwoord

Sim Only voor iPad?

  • 12 April 2014
  • 11 reacties
  • 1240 Bekeken

Badge
Na 2 jaar loopt mijn abbo ten einde bij vodafoon voor mijn I pad. Nu wil ik na de afloop datum gewoon bij jullie een mb abbo afsluiten.
Kan dit zonder er ook eerst nog belminuten aan te moeten koppelen?
Zo niet, waarom niet?


groet  au contraire
icon

Beste antwoord door Kim 13 April 2014, 23:17

Bekijk originele reactie

11 reacties

Badge +6
Hoi au contraire, welkom op het forum van Simyo! :)

Helaas is het niet mogelijk om bij ons een Sim Only af te sluiten met alleen een internetbundel, je zal ook een bel/sms-bundel erbij moeten aanschaffen, dit omdat onze Sim Only's primair bedoeld zijn voor telefoons.

Onze simkaarten werken wel in een iPad, maar dit wordt niet actief ondersteund.

Heb ik hiermee je vragen beantwoord? 🙂
Badge
Na 2 jaar loopt mijn abbo ten einde bij vodafoon voor mijn I pad. Nu wil ik na de afloop datum gewoon bij jullie een mb abbo afsluiten.
Kan dit zonder er ook eerst nog belminuten aan te moeten koppelen?
Zo niet, waarom niet?


groet au contraire



Ja mijn vraag is deels beantwoord, maar symio ondersteund het niet tik je, wat niet? Het hele dataverkeer met i pad an sich of gewoon reclametechnisch?
Badge
Hoi au contraire, welkom op het forum van Simyo! :)

Helaas is het niet mogelijk om bij ons een Sim Only af te sluiten met alleen een internetbundel, je zal ook een bel/sms-bundel erbij moeten aanschaffen, dit omdat onze Sim Only's primair bedoeld zijn voor telefoons.

Onze simkaarten werken wel in een iPad, maar dit wordt niet actief ondersteund.

Heb ik hiermee je vragen beantwoord? :)


Ja je hebt mijn vraag deels beantwoord maar wat onderstaeund simyo niet? Het hele data I pad verhaal of gewoon simyo maakt geen reclame voor alleen data? Ik kan toch gewoon een bel/data afsluiten en in de i pad stoppen, zonder problemen, neem ik aan?

groet
Reputatie 5
Badge +11
Hoi au contraire,

Met
Onze simkaarten werken wel in een iPad, maar dit wordt niet actief ondersteund.

bedoelt -Kim dat we bij eventuele technische problemen vrij weinig voor je kunnen betekenen. Waar we bij smartphones vrij veel kennis hebben van de instellingen per toestel, is dat bij tablets niet het geval.

Zoals -Kim ook aangeeft kun je niet enkel een abonnement afsluiten met enkel een databundel. Dat is simpelweg niet mogelijk. Als je het probeert op onze site zul je zien dat het ook niet lukt.

Je kúnt inderdaad een Sim only afsluiten met bijvoorbeeld een 100 minuten/SMS bundel en een X aantal MB's en gewoon in je iPad stoppen. Als het werkt (en dat doet het waarschijnlijk ook gewoon) dan is dat heel mooi. Werkt het niet, dan willen we je natuurlijk helpen, maar garanderen we geen oplossing.

Resumé: Je kunt een abonnement afsluiten en in je iPad gebruiken en dat zal ook wel werken. Als het niet werkt, proberen we je te helpen, maar we beloven niets 😮
Ik heb een abonnement gekocht voor 100 min/sms en heb nu voor deze maand een databundel gekocht voor 1500MB.
4G heb ik niet. 3G is voldoende.

Het werkt perfect! Ik ben erg tevreden over het KPN netwerk en over Simyo en kan het iedereen aaraden.

Wel zou ik graag willen sms-en met de simkaart in de iPad, maar helaas werkt dit niet.
Reputatie 4
Badge +4
De iPad ondersteunt geen SMS. Alleen iMessage. Dus dat ligt niet aan Simyo.

Heb ook jarenlang met een simkaart van Simyo in m'n iPad gelopen, werkte echt perfect. Destijds had je nog de 50 minuten belbundel, dus uiterst voordelig!
Reputatie 7
Badge +9
Destijds had je nog de 50 minuten belbundel, dus uiterst voordelig!
Ja, maar die 50 minuten bundel was 3,99 euro (met 1 euro korting). De 100 min bundel voor 3 euro is niet echter duurder te noemen.
Reputatie 4
Badge +4
Destijds had je nog de 50 minuten belbundel, dus uiterst voordelig!
Ja, maar die 50 minuten bundel was 3,99 euro (met 1 euro korting). De 100 min bundel voor 3 euro is niet echter duurder te noemen.


Ik betaalde iets van 12E voor 500MB bundel en die 50 minuten. (maandelijks opzegbaar). Aantal minuten maakt verder niet uit, want je hebt er toch niets aan in een tablet.
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb een abonnement gekocht voor 100 min/sms en heb nu voor deze maand een databundel gekocht voor 1500MB.
4G heb ik niet. 3G is voldoende.

Het werkt perfect! Ik ben erg tevreden over het KPN netwerk en over Simyo en kan het iedereen aaraden.

Wel zou ik graag willen sms-en met de simkaart in de iPad, maar helaas werkt dit niet.


Hoi Jetz, welkom op het Simyo forum :)

Wat leuk dat je zo lekker gaat met je iPad, en dank je voor de complimenten :o
Mocht je ooit hebben over over je iPad en Simyo dan zullen we ons dus melden bij Groentjuh en ahmed_a 😉
Is er toekomstgericht te verwachten dat simyo tablet abonnementen gaat verstrekken? Mogelijk uit een nog bredere concurrentie positie? Groet Herma
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Herm,

Welkom op het forum 🙂

Op de werkvloer heb ik eerlijk gezegd nog geen geluiden gehoord over tablet abonnementen. Vooral om de reden die Ernst aangaf:


Je kúnt inderdaad een Sim only afsluiten met bijvoorbeeld een 100 minuten/SMS bundel en een X aantal MB's en gewoon in je iPad stoppen. Als het werkt (en dat doet het waarschijnlijk ook gewoon) dan is dat heel mooi. Werkt het niet, dan willen we je natuurlijk helpen, maar garanderen we geen oplossing.


Ik heb voor de zekerheid even op vergelijksites gekeken en daar werd bevestigd wat ik al dacht... Simyo is zelfs mét bel/sms bundel voordeliger dan de meeste providers die wel tablet abonnementen verkopen. Dus misschien is het op de ondersteuning van onze kant na wel de moeite waard 🙂

Reageer