.

Vraag

prepay + abonnement.

  • 7 April 2012
  • 10 reacties
  • 2090 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Ik heb al jaren prepaid van Simyo maar wil nu misschien ook een abonnement erbij nemen van Simyo.
Mag dat, mijn oude nummer gewoon houden met prepay en daarnaast een nieuw nummer, nieuw toestel en abbonnemt.

10 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste afentoe,

Het is mogelijk om naast je prepaid aansluiting een abonnement bij Simyo af te sluiten. Je kunt een abonnement aanvragen op www.simyo.nl. Je ontvangt bij dit abonnement een nieuw nummer, nieuwe simkaart en een nieuwe persoonlijke pagina. Simyo levert alleen sim only abonnementen, je dient dus zelf te beschikken over een simlockvrij toestel om de Simyo simkaart in te plaatsen.

Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen we dit graag.

Groetjes,

Manisha
Beste Manisha,
Ik heb een sim-only abonnement (weinig) bij Simyo, kan ik daarnaast alleen een internetbundel abonnement bestellen (dus met nieuw nummer en eigen simlockvrij toestel) zonder dat daarbij een sim-only bel-abonnement aan vastzit, dus ik wil alleen een internetbundel?
Bedankt voor het antwoord, groet Edward
Reputatie 2
Badge +4
Beste Edward,

Welkom op het Simyo forum!
Een internetbundel is een aanvullende bundel. Je kunt deze bundel alleen in combinatie van een bel/sms abonnement afsluiten. Het is helaas niet mogelijk om alleen de internetbundel aan te schaffen. Indien je alleen gebruik wenst te maken van data raden wij je aan om een web to go sim only aan te schaffen. Hiermee kun je verbinding maken met het internet voor een tarief van €4,00 per dag of €2,50 per dag als je een strippenkaart koopt. Meer informatie over web to go kun je vinden op www.simyo.nl.

Groetjes,

Manisha

Een internet bundel kan alleen in combinatie van een bel/sms abonnement afsluiten.


Bedankt Manisha voor jouw antwoord. Als ik zo'n bel/sms abonnement met aanvullend internet bundel bestel voor 'n nieuw eigen simlockvrij toestel, moet ik dan weer de aansluitkosten ad 14,99 euro betalen?


Groet Edward
he hallo,



ik heb me sinds kort voor internetbundel (geregeld) bij jullie aangemeld, helemaal geen probleem, alles loopt feilloos...maar

mijn tegoed is bijna op en ik kan voor zover dat ik zie pas eind van de maand verlengen, nu heb ik geen zin om voor iedere kb/mb extra te moeten betalen, dus ik dacht ik waardeer weer op net als bij je beltegoed, warar ik ook zoek en kijk dit lijkt niet te kunnen!!! kan dit??

voor de eerste keer internet op mijn mobiel dus had geen flauw idee wat te gaan verbruiken....
Reputatie 2
Badge +4
Beste Carina,

Helaas is het niet mogelijk om tussentijds een databundel te verhogen bij een Simyo abonnement. Wij raden je aan om een hogere databundel aan te schaffen door de huidige op te zeggen (tabblad overzicht op de persoonlijke pagina). De opzegging zal op 1 mei 2012 worden verwerkt. Op deze datum kun je vervolgens een hogere internetbundel per direct toevoegen aan het abonnement.

Groetjes,

Manisha
Beste Carina,

Helaas is het niet mogelijk om tussentijds een databundel te verhogen bij een Simyo abonnement. Wij raden je aan om een hogere databundel aan te schaffen door de huidige op te zeggen (tabblad overzicht op de persoonlijke pagina). De opzegging zal op 1 mei 2012 worden verwerkt. Op deze datum kun je vervolgens een hogere internetbundel per direct toevoegen aan het abonnement.

Groetjes,

Manisha




ik heb nu een dagundel genomen, staat dat die ingegaan is tot morgen, maar nu kom ik ineens niet meer op het internet??
Badge
Als ik mijn huidige prepaid wil omzetten naar abo met internetbundel moet ik desondanks aansluitkosten betalen?
m.vr.gr.
Gerrit
Reputatie 2
Badge +4
Beste Gerrit,

Welkom op het Simyo forum!
De aansluitkosten worden in rekening gebracht voor de verzending van een nieuwe simkaart en voor het aanmaken van een nieuw account. Hiervoor worden kosten gemaakt waardoor wij genoodzaakt zijn aansluitkosten in rekening te brengen.

Groetjes,

Manisha
Reputatie 2
Badge +4
Beste Carina,

Graag vernemen we of je de handmatige instellingen voor de Samsung Galaxy hebt ingevoerd op je toestel om verbinding te kunnen krijgen met het internet. Als dit niet het geval is kun je op dit forum de juiste instellingen vinden.

Graag vernemen we welke instellingen je op dit moment in het toestel hebt staan.

Groetjes,

Manisha

Reageer