.

Beantwoord

Prepaid naar Sim Only nog niet overgezet, hoe kan dit?

  • 5 January 2016
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

Beste simyo, ik heb 21 december 2015 mijn prepaid overgezet naar sim only. Ik heb de mail gekregen waarin stond dat binnen 24 uur mijn nummer dan ook overgezet zou worden naar sim only, maar er is ergens iets mis gegaan. Als ik nu probeer te bellen krijg ik te horen dat mijn nummer om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld. Volgens mijn simyo is mijn abonnement 22 december al ingegaan. Verder heb ik ook geen mail gekregen om te bevestigen dat de overstap is geslaagd. Omdat ik aanstaande donderdag echt m'n telefoon nodig heb, heb ik een internet bundel genomen die direct in zou gaan, maar ook deze doet het nog niet. Zouden jullie kunnen kijken wat er mis is gegaan?

Groeten,
Luuk
icon

Beste antwoord door Naomi 6 January 2016, 16:43

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi luuk123, welkom op het Simyo forum!

Ik vind het vervelend dat je nog geen gebruik kon maken van je aansluiting. Het was al omgezet naar een abonnement. Helaas stond het nog niet goed op het netwerk. Ik heb het nu voor je goed gezet. Wil je je telefoon uit- en aanzetten? Daarnaast mag je eerder aan de bel trekken. We helpen je namelijk graag.

Laat je weten of je weer kan bellen?
hey Naomi, alles werkt en ik kan weer bellen. Ik had de laatste weken mn telefoon niet echt nodig, dus het maakte niet veel uit dat hij het toen niet deed, maar heel erg bedankt voor de snelle hulp!
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Luuk123,

Goed om te lezen dat je weer kan bellen, ook al heb je het niet echt nodig gehad 😉 Fijn dat Naomi je zo snel heeft kunnen helpen :$

Als we nog iets voor je kunnen doen, horen we dat graag van je.

Groetjes, Angelica

Reageer