.

Beantwoord

Prepaid -> abonnement, zelfde simkaart?

  • 18 April 2012
  • 6 reacties
  • 1994 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo,

Ik heb nu (nog) een prepaid abonnement bij jullie, maar ik wil dit overzetten naar een normaal abonnement, moet ik hiervoor per se een nieuwe simkaart bestellen of kan ik deze gewoon houden? Kon hier op de site zelf geen duidelijkheid over krijgen.



Sander.
icon

Beste antwoord door Manisha 20 April 2012, 10:32

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Sander,

Welkom op het Simyo forum!
Als je van prepaid naar abonnement wilt overstappen, dien je een nieuwe bestelling te doen via de website. Je kunt vervolgens gebruik maken van nummerbehoud. Je zult dan een nieuwe simkaart ontvangen. De afdeling nummerbehoud zal je per e-mail op de hoogte houden van de datum waarop wij je prepaid nummer zullen overzetten. Dit wordt tevens de ingangsdatum van het abonnement.

Groetjes,

Manisha
Alleen jammer dat bij overzetten ook afsluitkosten worden berekend.
Het is voor mij nu voordeliger om naar telfort te gaan......
Reputatie 2
Badge +4
Beste JWBokx,

De aansluitkosten worden in rekening gebracht voor de verzending van een nieuwe simkaart en voor het aanmaken van een nieuw account. Hiervoor worden kosten gemaakt waardoor wij genoodzaakt zijn aansluitkosten in rekening te brengen.

Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.

Groetjes,

Manisha
Bedankt voor uw snelle reactie.
Bij prepaid moet ook een account gemaakt worden en een simkaart verstuurd.
Bovendien als het anders georganiseerd zou zijn is het alleen een omzetting, geen nieuw account.
Het maakt mij verder niet zoveel uit, maar scheelt jullie in ieder geval één klant.....


Groetjes,
Jan de Bokx
Ik had dezelfde vraag als Sander. Ook ik heb nu nog een prepaid, maar wil een abonnement. Erg jammer en raar dat hiervoor afsluitkosten betaald moeten worden. Ook ik ga nu op zoek of een andere provider goedkoper is.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Koppie,

Welkom op het Simyo forum!
Het spijt ons om te vernemen dat je over wenst te stappen vanwege de aansluitkosten. Wij hebben reeds uitgelegd waarvoor de aansluitkosten in rekening worden gebracht. Het is bij een overstap van Simyo prepaid naar een abonnement wel mogelijk om het resterende beltegoed te verrekenen. Als je hiervan gebruik wenst te maken kun je dit aangeven via [email]klantenservice@simyo.nl[/email] op het moment dat je prepaid nummer is overgezet naar het Simyo abonnement.

Groetjesm

Manisha

Reageer