.

Beantwoord

Overstappen van Simy Only naar Prepaid. Hoe werkt dat?

  • 27 September 2018
  • 2 reacties
  • 678 Bekeken

Badge
Goedeavond!
Ik ben vrij recent overgestapt op een abonnement van Simyo, bevalt prima, zou alleen graag weer terug overgaan naar prepaid aangezien ik merk dat ik het te weinig gebruik. Op welke manier kan ik dat het beste doen?

Groet Naomi.
icon

Beste antwoord door Ray 27 September 2018, 21:17

Bekijk originele reactie

2 reacties

Dag @Naomiiiiixoxo

Dat gaat wat ingewikkelder dan van Prepaid naar Simonly. Hier lees je er alles over.

Voor het gemak staat de tekst ook hier onder.

Ik wil overstappen van Simyo Sim Only naar Simyo Prepaid

Dat kan! Je kunt als Simyo Sim Only beller overstappen naar een Simyo Prepaid met behoud van je nummer. Je hebt dan wel een nieuwe simkaart nodig, omdat de instellingen van een Prepaid simkaart anders zijn, dan de instellingen van een abonnement. Een nieuwe Prepaid simkaart bestel je op Simyo.nl.

Nummerbehoud
Wil je je eigen nummer behouden? Vul dan tijdens je bestelling een aanvraag voor nummerbehoud in. Meestal kunnen we met zes werkdagen je telefoonnummer overzetten op je nieuwe Prepaid simkaart. Zodra je telefoonnummer is overgezet naar Simyo Prepaid, wordt je Sim Only abonnement automatisch stopgezet.

Wil je liever een nieuw nummer? Dat kan natuurlijk ook. Vergeet in dat geval niet zelf je Sim Only abonnement op te zeggen.

Ben je overgezet naar Simyo Prepaid, dan verandert je persoonlijke omgeving op Mijn Simyo. Zodra je simkaart onderweg is, ontvang je een e-mail met daarin het wachtwoord. Met deze gegevens log je in op Mijn Simyo. Het wachtwoord kun je wijzigen onder het kopje Instellingen - Persoonlijke gegevens.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Naomi,

Welkom op 't Simyo Forum!

Slim dat je telefoongebruik matcht aan wat voor simkaart je hebt 🙂 Je kunt overstappen van een abonnement naar een Prepaid zoals Ray dat uitlegt. Hier staat dat ook netjes beschreven. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je geen vast contract meer hebt, wat inhoudt dat je gewoon kunt overstappen naar Prepaid wanneer je maar wil.

Het komt er allemaal op neer dat je een nieuwe Prepaid simkaart bestelt en dat je dan bij de stap Nummerbehoud het nummer intikt van je abonnement. Je krijgt dan een nieuwe simkaart en binnen enkele dagen is het nummer overgezet waardoor je abonnement-telefoonnummer op een Prepaid kaartje komt te staan. Door dit proces wordt je abonnement automatisch opgezegd en kun jij vrolijk verder met je nieuwe simkaart.

Laat je me weten of je er zo uit komt?

@ Ray, dank voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane

Reageer