.

Beantwoord

Ik wil overstappen naar een andere provider. Per wanneer kan ik opzeggen?

  • 20 November 2017
  • 3 reacties
  • 200 Bekeken

Hallo,
Ik wil mijn abonnement opzeggen. Ben 1,5 jaar lid van simyo en laaste half jaar maandelijks opzegbaar veranderd naar jaarlijks opzegbaar. Kan ik het opzeggen?

Mvg
icon

Beste antwoord door Asma 21 November 2017, 13:53

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Johan12345,

Jammer dat je weg wilt gaan bij Simyo, mogen we de reden weten?

Als je naar een jaarlijks opzegbaar abonnement bent overgestapt dan zal een moderator je een afkoopverzoek doen. Deze reactie lees je hier later.
Hallo Frans
Bedankt voor je reactie. Ik wil het zelfde abonnement als mijn vriendin. Zij is voordeeliger uit en vaker beter berijk dan mij. Weet je wat dat ongeveer gaat kosten. Alvast bedankt.

Mvg Johan
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Johan12345,

Welkom op het Forum!

Super jammer om te horen dat jij je abonnement wilt opzeggen. 😞 Als je vriendin beter bereik heeft, dan kan ik mij dit goed voorstellen.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je sinds 4 apil 2017 contractvrij bent. Dit houdt in dat je jaarabonnement op dat moment is omgezet naar een maandelijks opzegbaar abonnement. Je kunt je abonnement op elk gewenst opzeggen, waarna de opzegging ingaat met een maand opzegtermijn. Je hoeft je contract dus niet af te kopen.

Je kunt je abonnement bij ons opzeggen door een ander abonnement af te sluiten met nummerbehoud. De dag waarop je telefoonnummer wordt overgezet, is de dag dat je abonnement bij ons wordt beëindigd.

Laat je het weten als je hier meer vragen over hebt?

@ Franswon, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer