.

Beantwoord

Is een overstap van Prepaid naar Sim Only duurder dan Sim Only los bestellen?

  • 26 March 2017
  • 5 reacties
  • 105 Bekeken

Het volgende valt mij op:

Simonly abonnement met 100 belminuten en 1Gb data kost 13 euro (maandelijks opzegbaar).
Maar als ik als Prepaid klant wil "overstappen" (via mijn simyo) naar dit Simonly abonnement dan kost dat ineens 15 euro per maand!?
Da's 24 euro per jaar duurder! Er is wel verschil in aansluitkosten maar dan nog betaal ik dan meer.

Moet ik dit opvatten als ontmoedigingsbeleid om klant te blijven? Zeg het maar, de site van concurrent staat al open.

Niet zo welkome klant?
icon

Beste antwoord door Ray 26 March 2017, 19:19

Bekijk originele reactie

5 reacties

Ik ben bang dat je het verkeerd hebt gezien. maandelijks opzegbaar is 15 euro en jaar voordelig 13 euro


Kijk nog maar eens nadat je via je MijnSimyo de overstap button hebt aangeklikt en het abonnement kan samenstellen als je "speelt" met de Maand flexibel en jaar voordelig buttons
Reputatie 7
Badge +9
Als je overstapt van Prepaid naar sim-only en je kiest een jaarabonnement is de prijs 13 euro per maand. De 15 euro waar jij het over hebt slaat op een maandelijks opzegbaar abonnement.
Badge +7
Hoi Klant684,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat leuk dat je wilt overstappen naar Sim Only! We willen je zeker niet ontmoedigen, je bent meer dan welkom :)

Ray en Scotsman hebben al aangegeven waar dit prijsverschil in zit. We maken bij onze abonnementen onderscheid in maandelijks opzegbare abonnementen en jaarabonnementen. Als je een maandabonnement neemt, betaal je iets meer per maand maar kun je wel maandelijks opzeggen.

Voor 100 belminuten en 1000 MB betaal je bij een maandabonnement € 15,00 en bij een jaarabonnement € 13,00 per maand. Deze bedragen gelden voor zowel nieuwe klanten als voor klanten die overstappen van Prepaid naar Sim Only. Als je op Mijn Simyo op jaarabonnement klikt, zie je als het goed is ook de prijs van € 13,00 per maand staan. Het is juist voordeliger om als Prepaid klant een abonnement te nemen. Jij hoeft namelijk geen € 14,99 aan aansluitkosten te betalen, nieuwe klanten betalen dat wel.

Als je wilt overstappen, kun je dit heel eenvoudig regelen op Mijn Simyo. Op de overzichtspagina klik je op 'Stap over naar Sim Only' en volg je alle stappen. De volgende dag wordt je Prepaid omgezet in een abonnement.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@Ray en Scotsman, Heel erg bedankt voor jullie hulp 🙂
Ik heb inderdaad maand/jaar verkeerd vergeleken. Zie ook waarom: De Jaar en Maand buttons staan andersom als je via Mijn Simyo je abo samenstelt in ten opzichte van direct Sim only bestellen, dus als je even snel een vergelijking maakt klik je dus zomaar verkeerd.
dank voor de antwoorden!
(blijvende) Klant684
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Blijvende Klant 684 ;)

Mooi dat je nu weet hoe het allemaal in elkaar zit! Als je nog vragen hebt, weet je ons te vinden!

Groetjes,
Caspar

Reageer