.

over me bundel heen

  • 16 July 2021
  • 5 reacties
  • 109 Bekeken

OPLICHTERS!!!!!


5 reacties

Jullie zijn oplichters 100 euro bij betalen alsof het niks is

Reputatie 7
Badge +9

Als mede-klant hou ik mijn reactie in dit geval maar kort:

  • De tarieven buiten de bundel zijn geen geheim. (Onder “Dit betaal je buiten je bundel in Nederland”).
  • Je hebt (naar alle waarschijnlijkheid) 2 waarschuwings-smsjees gehad, zoals hier staat uitgelegd.
  • Je hebt te maken met hoogverbruik. In dit artikel staat uitgelegd hoe, wat en waarom dat is/gebruikt.
  • Ik adviseer om dit blog door te nemen. Door de tips uit dat blog door te nemen kun je achterhalen waardoor je zoveel data hebt verbruikt en mogelijk je toestel zo instellen dat voorkomen kan worden dat je ver buiten je bundel gaat. Dit laatste gaat beter bij toestellen met Android dan bij iPhones.
Reputatie 7
Badge +6

Hoi Hicham,

 

Jammer om te lezen dat je Simyo bestempeld als oplichters, ik wil je graag verder helpen. Ik begrijp dat je in een korte tijd hoge kosten hebt gemaakt, dat is natuurlijk super zuur. Groentjuh heeft wat goede tips gedeeld, ik raad je aan deze even door te nemen. Verder is het belangrijk om te weten dat Simyo je een sms stuurt wanneer je 80% en 100% van de internetbundel hebt verbruikt. Daarna is het je eigen verantwoordelijkheid om MB’s bij te kopen, het internet uit te zetten of verder te internetten voor een tarief van €0,15 per MB. Wanneer je bijvoorbeeld aan het streamen bent kan dit een korte tijd snel oplopen. Ik raad je daarom aan in het toestel te checken wat er gebeurd is.

 

Mochten we je ergens mee kunnen helpen dan horen we het graag!

 

Thanks Groentjuh voor je tips!

 

Groetjes,

Daisy

Als medeklant kan ik ook koeltjes reageren zoals meneer groentjuh.

Maar als je dit betalen moet kan ik begrijpen dat iemand pislink wordt meneer groentjuh.

Waarschijnlijk inderdaad over de internetlimiet heen.

Dus flink gestraft daarvoor door simyo

Thanks groentjuh voor de tips en Daisy thanksvoor de thanks 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Bjean,

 

Ik heb antwoord gegeven in een ander topic om het overzichtelijk te houden: https://forum.simyo.nl/internet-4g-62/in-een-korte-tijd-een-hoop-kosten-gemaakt-kunnen-jullie-iets-betekenen-44888.

 

Groetjes,

Daisy

Reageer