.

Beantwoord

Oude eigenaar zit nog in de simkaart, wat nu?

  • 5 January 2016
  • 7 reacties
  • 308 Bekeken

Hallo,

ik heb sinds een paar dagen een simonly abonnement. Ik zou een tijdelijk nummer krijgen Simyo i.v.m. nummerbehoud. Het tijdelijke nummer was echter "mooier" ( beter te onthouden) dan mijn vorige mob.nummer en ik koos ervoor die tijdelijke nummer te behouden.

Het probleem waar ik nu tegen aanloop is dat de oude eigenaar "IK" in de contacten er nog inzit. Ik krijg hem en zijn foto er ook niet uit. Ook bij Whatsapp komt hij als eigenaar naar voren. Ik krijg ook SMS aan hem op mijn nummer. Kennelijk zit hij in de SIM. Wat nu ? Kan ik wellicht een ander ongebruikt nummer krijgen?.
icon

Beste antwoord door Naomi 6 January 2016, 10:30

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Martin_nl58, welkom op het Simyo forum!

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Abonnementen. Hier past je topic iets beter in.

Ik vind het vervelend dat je hier last van hebt. Een 06-nummer wordt altijd hergebruikt. Hier gaat wel een lange tijd overheen voordat het nummer weer wordt vrijgegeven en iemand anders hier gebruik van kan maken. Normaal gesproken ondervind je hiervan geen probleem.

Wat ik nu kan doen, is een ander nummer koppelen aan je simkaart. Je abonnement blijft hetzelfde. Je maakt alleen gebruik van een ander nummer. Zal ik dit voor je in orde maken? Het nieuwe nummer ga ik je dan sturen via je e-mail. Zodra je de e-mail hebt ontvangen, is deze ingegaan.

Geef je het door of je dit een goede oplossing vindt?
Hoi Naomi,

Ik vind het een prachtige oplossing, bedankt !!!

Ik durf het haast niet te vragen, maar kan jij de nummers ook uitkiezen? Heb je wellicht een makkelijk nummer voor me ? Ik ben 57 en grijs en dan weet je het wel he ;-)

Nogmaals bedankt voor je aanbod en ik wacht de mail af.

Groetjes Martin.

P.s. de ontvangst hier in Zuidbroek is prima en ik ben dus dik tevreden.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Martin,

Ik zal ervoor zorgen dat je een nieuw nummer krijgt. :D

Fijn om te lezen dat je nog steeds heel tevreden met ons bent. Je mag ons (bijna) alles vragen hoor! Alleen moet ik je in dit geval teleurstellen... Helaas kunnen wij niet zelf de telefoonnummers uitkiezen. Deze worden willekeurig toegekend. Sorry 😞.

Heb je verder nog vragen hierover?

Groetjes,
Estelle
Nee hoor, bedankt voor de uitstekende service. !!!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Martin_nl58,

Bedankt voor je geduld! Ik heb je zojuist een e-mailtje gestuurd met het nieuwe 06-nummer. Er is een mooi nummer uitgerold. Laat je ons weten of je blij bent met het nieuwe nummer 🙂?

Groetjes, Tiury
Heel erg bedankt !!! Ik heb het gelijk getest en alles functioneert goed EN het zit gelijk in mijn hoofd ;-)

Helemaal top dus.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Martinnl58,

Dat is mooi om te horen Martin 🙂. Als je nog verdere vragen hebt, weet je ons te vinden.

Groetjes, Tiury

Reageer