Skip to main content
Hallo,



Ik wil graag mijn abbonement op zeggen, omdat mijn nummerbehoud niet was gelukt waardoor ik erg teleurgesteld ben.

Ik heb mijn simkaart geactiveerd, maar ik heb hem nog niet gebruikt.

Mijn nummer is 06*. Ik wil dat mijn abbonement zo spoedig mogelijk stop wordt gezet.

Ik heb al aansluitingskosten betaald, maar dat maakt mij niet uit zolang ik geen extra kosten betaal.

Ik heb al geprobeerd de helpdesk te bellen maar na 45 minuten in de wachtrij te hebben gestaan gaf ik het al op.



Graag zo spoedig mogelijk opzeggen.
Welkom op het forum Khalid,



Ik zie dat je nummerbehoud aanvraag inderdaad is afgewezen. Het simkaartnummer correspondeert niet met je opgegeven te behouden telefoonnummer. Omdat je telefoonnummer niet is over gezet is je Simyo abonnement ook niet ingegaan. Je hoeft/kan het abonnement dan niet op zeggen. Je kunt de simkaart daarom gewoon weg doen. Zolang je geen gebruik maakt van de aansluiting en/of nummerbehoud niet wordt afgerond, zullen er geen verdere kosten in rekening worden gebracht.



Groetjes,



Alex
Beste Alex,



Ik heb zojuist een rekening ontvangen vann 14.98 terwijl ik mijn simyo simkaart zelfs nog in verpakking zit.

Waarom moet ik betalen? Ik wil hierop antwoordt en een oplossing anders ga ik juridische stappen ondernemen
Beste Alex,



Ik heb zojuist een rekening ontvangen vann 14.98 terwijl ik mijn simyo simkaart zelfs nog in verpakking zit.

Waarom moet ik betalen? Ik wil hierop antwoordt en een oplossing anders ga ik juridische stappen ondernemen





Ook werkt het handmatig opzeggen niet, dit sinds 12-09 tot heden.

Ik krijg heletijd de melding:Error 500: Internal server errorDe pagina die je opvraagt kan niet worden getoond.Er is een bericht gestuurd naar de administrator.
Beste Khalid,



De factuur die je hebt ontvangen zijn de aansluitkosten. Deze heb je inmiddels inderdaad al betaald. Ik heb de kaart geblokkeerd. Je kan deze weggooien. Er zullen verder geen kosten meer in rekening worden gebracht. Mocht je je later bedenken dan kan je altijd opnieuw een abonnement bij ons aanvragen.



Groetjes,



Arie

Reageer