.

Beantwoord

opzeggen werkt online bijna nooit

  • 2 January 2014
  • 4 reacties
  • 609 Bekeken

Badge
Ook ik heb geprobeerd om op te zeggen,mijn contract verloopt 1-2-2014.
Nog steeds zegt mijn simyo dat ik pas een maand van te voren kan opzeggen.ik heb bewust gewacht,ook nu welkt het niet.
Nu heb ik onderstaandemail naar de klantenservice gemaild.toevallig dat verleggen en veranderen wel altijd mamakkelijk gaat en opzeggen niet.


Mijn contract loopt 1-2-2014 af. Hij geeft aan dat ik het nog niet kan opzeggen.ik heb dit afgelopen maand al vaker geprobeerd.ik leed nu op het forum dat dit vaak voorkomt.
Deze mail is schriftelijk,ik zal bij afloop van de machtiging gelijk stop zetten.

Mijn abonnement zal dus stoppen op 1-2-2014
Jullie slecht werkende site is een gebrek van jullie kant en daarom kan ik de maand opzeg termijn niet in acht nemen.
icon

Beste antwoord door Charlene 3 January 2014, 19:19

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Ik heb reactie gehad van simyo.Deze maand gaat opzeggen niet lukken ivm een fout op de site. 1-2-2014 kan het wel weer.dan is mijn contract afgelopen.Ik kan dan de extra kosten terug vragen.
Door hun kan ik niet opzeggen,en moet dan zelf zien dat ik de kosten terug krijg.
Ik had nooit klachten over simyo,maar dut slaat alles.ik zal dit ook niet dien maar gewoon de machtiging blokkeren.
Ik hoop dat het jullie beter vergaat.
Badge +8
Ook ik heb geprobeerd om op te zeggen,mijn contract verloopt 1-2-2014.
Nog steeds zegt mijn simyo dat ik pas een maand van te voren kan opzeggen.ik heb bewust gewacht,ook nu welkt het niet.
Nu heb ik onderstaandemail naar de klantenservice gemaild.toevallig dat verleggen en veranderen wel altijd mamakkelijk gaat en opzeggen niet.


Mijn contract loopt 1-2-2014 af. Hij geeft aan dat ik het nog niet kan opzeggen.ik heb dit afgelopen maand al vaker geprobeerd.ik leed nu op het forum dat dit vaak voorkomt.
Deze mail is schriftelijk,ik zal bij afloop van de machtiging gelijk stop zetten.

Mijn abonnement zal dus stoppen op 1-2-2014
Jullie slecht werkende site is een gebrek van jullie kant en daarom kan ik de maand opzeg termijn niet in acht nemen.


Hoi ferdi.l.

We hebben inderdaad met een bug in het systeem te maken die ervoor zorgt dat opzeggen voor de einddatum van het contract niet werkt. Natuurlijk moet jij gewoon per 1-2-2014 weg kunnen en wat we je nu hebben gevraagd is de oplossing die dit mogelijk maakt. Als jij op 1-2 even op die knop klikt, en je opzegging in orde maakt, dan heb je nog niets teveel betaald, en zorgen wij ervoor dat je dat ook niet zult doen. Je factuur van januari is dan namelijk nog niet verstuurd, en wij houden die dan tegen.
Je hoeft dus niets in de gaten te houden verder, alleen ons even helpen door op 1-2-2014 op te zeggen. je opzegging gaat dan op 1-2-2014 in, precies zoals je wilt.
Ik ben het met je eens dat het gewoon zou moeten werken. Maar dat is nu helaas niet aan de hand, en dit is de manier om het toch voor elkaar te krijgen. Ik heb de email die je hebt ontvangen gezien. Ik zou ook schrikken, als ik las dat ik extra kosten zou hebben. Maar ik verzeker je dat dat niet het geval is.
Zou ik je dus toch mogen vragen, als ik persoonlijk in de gaten houd dat er niets teveel betaald gaat worden, om zelf op 1-2-2014 even in te loggen en op te zeggen?

Ik hoor het van je,

Groetjes, Charlene
Ook ik heb geprobeerd om op te zeggen,mijn contract verloopt 1-2-2014.
Nog steeds zegt mijn simyo dat ik pas een maand van te voren kan opzeggen.ik heb bewust gewacht,ook nu welkt het niet.
Nu heb ik onderstaandemail naar de klantenservice gemaild.toevallig dat verleggen en veranderen wel altijd mamakkelijk gaat en opzeggen niet.


Mijn contract loopt 1-2-2014 af. Hij geeft aan dat ik het nog niet kan opzeggen.ik heb dit afgelopen maand al vaker geprobeerd.ik leed nu op het forum dat dit vaak voorkomt.
Deze mail is schriftelijk,ik zal bij afloop van de machtiging gelijk stop zetten.

Mijn abonnement zal dus stoppen op 1-2-2014
Jullie slecht werkende site is een gebrek van jullie kant en daarom kan ik de maand opzeg termijn niet in acht nemen.


Hoi ferdi.l.

We hebben inderdaad met een bug in het systeem te maken die ervoor zorgt dat opzeggen voor de einddatum van het contract niet werkt. Natuurlijk moet jij gewoon per 1-2-2014 weg kunnen en wat we je nu hebben gevraagd is de oplossing die dit mogelijk maakt. Als jij op 1-2 even op die knop klikt, en je opzegging in orde maakt, dan heb je nog niets teveel betaald, en zorgen wij ervoor dat je dat ook niet zult doen. Je factuur van januari is dan namelijk nog niet verstuurd, en wij houden die dan tegen.
Je hoeft dus niets in de gaten te houden verder, alleen ons even helpen door op 1-2-2014 op te zeggen. je opzegging gaat dan op 1-2-2014 in, precies zoals je wilt.
Ik ben het met je eens dat het gewoon zou moeten werken. Maar dat is nu helaas niet aan de hand, en dit is de manier om het toch voor elkaar te krijgen. Ik heb de email die je hebt ontvangen gezien. Ik zou ook schrikken, als ik las dat ik extra kosten zou hebben. Maar ik verzeker je dat dat niet het geval is.
Zou ik je dus toch mogen vragen, als ik persoonlijk in de gaten houd dat er niets teveel betaald gaat worden, om zelf op 1-2-2014 even in te loggen en op te zeggen?

Ik hoor het van je,

Groetjes, Charlene


Ik heb hetzelfde probleem, en als ik mijn mening mag geven vind ik dat simyo ons dan een herinnering mag sturen dat we opzeggen aangezien de bug nog niet opgelost is. In ieder geval de mensen die het hier op het forum aangeven. Want als ik (de vergeetachtige muts) er niet op let loopt het wel mooi een maand door. Is dat misschien te realiseren?
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb hetzelfde probleem, en als ik mijn mening mag geven vind ik dat simyo ons dan een herinnering mag sturen dat we opzeggen aangezien de bug nog niet opgelost is. In ieder geval de mensen die het hier op het forum aangeven. Want als ik (de vergeetachtige muts) er niet op let loopt het wel mooi een maand door. Is dat misschien te realiseren?

Hoi Christi, welkom op het Simyo forum.

Helaas is het niet mogelijk om zo'n herinnering te sturen 😞 We gaan er nog steeds van uit dat dit opgelost gaat worden en met gewoon kan gaan opzeggen in de toekomst.
Op Mijn Simyo zie je trouwens je einddatum, mocht je die willen weten.

Wil je trouwens nu al opzeggen dan?

Reageer