.

Beantwoord

Opzeggen abonnement lukt niet

  • 16 January 2014
  • 1 reactie
  • 473 Bekeken

Ik heb nu meerdere malen via mijn Simyo geprobeerd om mijn abonnement op te zeggen...ik krijg dan een survey die ik netjes al tig keer heb ingevuld maar daarna niks meer.
Wat moet ik nog doen om dit abonnement te laten stoppen...Waarom is het dat als ik wil verlengen alles in een zucht is geregeld maar zodra je wilt stoppen met het afnemen van de diensten alles zo moeilijk is

Laat mijn abonnement nu stoppen!
icon

Beste antwoord door Ernst 17 January 2014, 18:55

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Crispman,

Ik begrijp best dat dit erg vervelend begint te worden. Wil je opzeggen, zou gewoon moeten kunnen, lukt het niet :(
Zou ik ook chagrijnig van worden.

In je gegevens zie ik dat je al contact hebt gehad met een collega van me, én dat je verzoek al ingewilligd is.

Ik hoop dat dit je toch enigszins tevreden stelt.

Reageer