.

Beantwoord

opzeggen

  • 29 January 2012
  • 10 reacties
  • 5949 Bekeken

Badge
hee, ik wil graag mijn abonnement opzeggen,
maar hoe doe je dat?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 29 January 2012, 18:15

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Login bij Mijn Simyo

Ga naar Selfservice

Ga naar "Opzeggen abonnement" onder het kopje "Persoonlijke gegevens".

Vervolgens kiest u de datum dat u uw abonnement wilt laten beëindigen. U kunt iedere eerste dag van de maand selecteren als einddatum voor u abonnement.

Let op: U kunt de volgende actie niet ongedaan kunt maken. De opzegging kan niet geannuleerd worden!

Als laatste klikt op "Bevestig".



Gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom gaat u weg bij Simyo? Heeft u ergens anders nog nog iets goedkopers gevonden? (In dat geval ga ik misschien wel mee naar die provider!)
Badge
Bedankt heb het gevonden
@Groentjuh, ja ik ga naar Blyk, daar heb je meer voor minder geld (;
Badge
Ik heb het opgezegd, mijn abbo word op 1 februari beindigt, heb ik in de maand februari dan nog wel mogelijkheid om te sms'en?
Badge +3
Blyk?......onderling is gratis ja! Als je naar iemand anders belt dan is dat veelste duur,

Maar je gaat je gang,

En sorry voor me offtopic,

Edit@
Als je bijvoorbeeld op 25 januari hebt opgezegd dan word het contract gewoon be-eindigd per 1 februari 😉
Badge
Ja, maar ik bel toch nooit (;
Reputatie 7
Badge +9
Ik verwacht niet dat als u uw abonnement op 1 februari laat opgezeggen dat u in februari nog kan SMS'en. Als u in februari nog had willen SMS'en had u uw abonnement moeten laten eindigen op 1 maart!
Badge
Ik weet de preciese datum niet meer, maar volgensmij ronde de 28e van Januari heb ik opgezegd.

Dus ik kan nu niet meer sms'en?
Reputatie 7
Badge +9
Via Bibi al zei:

Je abonnement is per vandaag opgezegd.
Je kunt geen gebruik meer maken van de simkaart.


Je kan dus niet meer SMS'en
Ik heb mijn abonnement opgezegt, maar kreeg van de week een mail binnen over beëindiging van mijn internet bundel, hebben meer mensen daar last van gehad?
Badge +8
Ik heb mijn abonnement opgezegt, maar kreeg van de week een mail binnen over beëindiging van mijn internet bundel, hebben meer mensen daar last van gehad?

Hoi roy88,

Met het opzeggen van je abonnement, eindigt ook je internetbundel. Wanneer deze wordt stopgezet, wordt daar automatisch een mail over verzonden. Ook bij mensen die bijvoorbeeld wel nog klant blijven, maar alleen de internetbundel hebben stopgezet. Vandaar dat jij die mail ontving. Sorry dat dat juist verwarring heeft veroorzaakt.
Ik zie dat dat in de email ook niet duidelijk is uitgelegd. Ik hoop dat ik je vraag nu wel heb beantwoord.

Groetjes,
Charlene

Reageer