.

Beantwoord

opgezegd abonnement. Toch nog actief?

  • 1 May 2014
  • 1 reactie
  • 300 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Hallo
Vandaag heeft mijn nieuwe provider mijn nummer overgezet en zou mijn abonnement bij jullie opgezegd zijn? Hoe is het dan mogelijk dat mijn simyo nog bereikbaar is en mijn simkaart nog actief staat? Het zal toch niet zo zijn dat ik nog abonnementskosten moet betalen voor de komende maand? Mijn huidige provider heeft namelijk op tijd opgezegd met behoud van nummer.
Graag jullie reactie.
icon

Beste antwoord door Alex 2 May 2014, 15:04

Hoi zenn,



Goed dat je hier contact over opneemt via het forum. Allereerst jammer dat je ons hebt verlaten 😞. Ik zie inderdaad je je telefoonnummer per 1 mei is overgenomen door een andere provider. Je hoeft dan ook niet de abonnementskosten van mei te betalen. Ik heb dit zojuist gecontroleerd en deze kosten worden niet in rekening gebracht 🙂. Volgens mijn systeem is je aansluiting inmiddels ook niet meer actief.



Heb ik je vragen zo beantwoord?



Groetjes,



Alex
Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi zenn,

Goed dat je hier contact over opneemt via het forum. Allereerst jammer dat je ons hebt verlaten 😞. Ik zie inderdaad je je telefoonnummer per 1 mei is overgenomen door een andere provider. Je hoeft dan ook niet de abonnementskosten van mei te betalen. Ik heb dit zojuist gecontroleerd en deze kosten worden niet in rekening gebracht 🙂. Volgens mijn systeem is je aansluiting inmiddels ook niet meer actief.

Heb ik je vragen zo beantwoord?

Groetjes,

Alex

Reageer