.

Beantwoord

Op welke termijn kunnen we grotere databundels verwachten?


Badge
Een aantal keer eerder is gevraagd om een ruimere databundel dan de huidige max van 4000 GB. Op welke termijn kunnen we databundels verwachten > 4000GB ?
icon

Beste antwoord door Samantha 5 July 2017, 10:35

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +6
4000MB
4000GB is wel iets voor Angela 😃
Reputatie 7
Badge +6
Dan gaat ze nooooit meer buitenbundel😆
Badge +7
Hoi Simcha,

Ik kan het heel goed begrijpen dat je benieuwd bent naar wanneer wij grotere databundels krijgen. We zijn aan het kijken of we grotere databundels aan kunnen bieden. Welke bundel had jij graag gezien?

Ik kan niet beloven of en wanneer deze grotere databundels er gaan komen. Zodra hier meer duidelijkheid over is, ga je dat zeker horen. Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Samantha

@Ron H en Ray, Dat zou zelfs voor Angela nogal veel zijn 😛
Badge
4000MBsorry Ron, je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Ik bedoelde ook 4TB.
Reputatie 7
Badge +10
Ha, kan gebeuren, Simcha 🙂 Heb je nog nagedacht over wat Samantha vroeg?

Groetjes,
Jihane
Badge
Zit je nu echt pp mijn antwoord te wachten?
Ik denk dat er bij Simyo genoeg expertise aanwezig is (over wat de klantwensen zouden kunnen zijn, en wat er door de concurrent wordt aangeboden).

Maar als antwoord kan ik wel iets verzinnen:
Bijv. databundels oplopend met 2GB tot bijv 10GB
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Simcha,

Ondanks onze expertise, zijn onze klanten de beste experts. Hierom willen wij van onze klanten weten welke bundels zij missen, zodat wij hier mee aan de slag kunnen.

Bedankt voor de terugkoppeling! Ik stuur het door naar mijn collega. Hopelijk kunnen wij hier gauw verandering in brengen. :$

Ik zie dat je inmiddels nummerbehoud hebt aangevraagd om over te stappen naar een andere provider. 😞 Dat is erg jammer om te zien! Wie weet zien we je weer terug als we grotere internetbundels aanbieden.

Als je vragen hebt over je overstap, kun je mij dit gerust laten weten.

Groetjes,
Asma
O, ik heb niet goed gekeken, heb net een topic opgestart hierover. Maar ik zou graag bundels zien tot 8GB.
Reputatie 4
Badge +4
Ja, of wat dacht je van 25GB? Of 50GB? Of ze doen een TELE2'tje of een niet nader te noemen roze bedrijf'je
In ieder geval meer aansluiting met de grote, groene moeder.
Badge +7
Hoi GB98 en ahmed_a,

@GB98, top! Jihane heeft je wens al doorgegeven aan diegene die verantwoordelijk is voor onze producten 🙂 Hopelijk kunnen we snel grotere bundels aanbieden

@Ahmed_a, Ik ben bang dat we zo'n grote bundels niet gaan krijgen. We zijn wel aan het kijken of we grotere bundels kunnen aanbieden, maar ik verwacht niet dat we gaan vissen uit andermans vijver ;)

Laten jullie het weten als jullie hier nog vragen over hebben?

Groetjes,
Samantha

Reageer