.

Beantwoord

Onevenredigheid belbundels

  • 19 September 2014
  • 2 reacties
  • 303 Bekeken

Het valt me op dat er een onevenredig verschil zit in kosten van de belbundels van 300 en 500 minuten.

In een 1 jarig abonnement bijvoorbeeld:
300 minuten = 6 euro, 500 minuten = 13 euro.
Dit is meer dan het dubbele in prijs, terwijl het aantal belminuten minder dan het dubbele is.

Kunnen jullie hier niet iets mee? Het lijkt me nadelig voor mensen die net meer dan 300 belminuten nodig hebben en dan dus meteen een meer dan dubbel zo dure bundel moeten nemen.
icon

Beste antwoord door Dries 22 September 2014, 14:18

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
An sich valt dat eigenlijk wel mee, met 'n buiten de bundel tarief van 31 cent per minuut. Voor de 7 euro meer zou je anders slechts 23 minuten kunnen bellen en nu 200.
 
Alhoewel je voor 7 euro ook 120 dagen gratis naar vast kunt bellen + 500 minuten naar mobiel, hoef je alleen beschikking te hebben over wifi. Maar dit mag je vast hier niet vertellen 😉.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Cvliet en Rik,

Ik heb het topic verplaatst naar het Abonnementen subforum. Hier is je vraag makkelijker te vinden voor andere bezoekers van het forum :)

Je hebt inderdaad gelijk dat het voordeliger is (in verhouding) om een 300 belminuten bundel te nemen dan een 500 belminuten bundel. De 300 belminuten bundel is onze meest gekozen belbundel en deze willen we dus voordelig aanbieden. Als je toch meer belminuten nodig hebt, kun je uiteraard overstappen naar de 500 belminuten bundel of een nóg grotere belbundel.

@Rik, Je mag alles vertellen wat je wilt hoor 😉

Reageer